20 września 2008

Zamek, a w zamku....


Jakiś czas temu zaplanowałyśmy sobie z Karolą wyzwanie, od tego momentu upłynęło trochę czasu ;) nasze zamki są gotowe, Karolowy można zobaczyc u niej na blogu :D
W moim albumie zamieszkały zdjęcia z pierwszego tygodnia życia Bartoszka, nie mogło w nim zabraknąć różowego koloru...mam nadzieję że Bartek mi tego kiedyś nie wypomni ;) W pierwszej chwili chciałam zrobić zamek ze zdjęciami Alicji, ale nie mogłam sie zdecydować które zdjęcia wybrać....a dzisiaj ten album zrobiłabym zupełnie inaczej i niekoniecznie znalazłyby się w nim jakiekolwiek fotografie ;) Na pewno będzie jeszcze jeden zamek dla mojej małej księżniczki, ale to dopiero za jakiś czas :)


Albumik powstał na bazie od Dominiki, ozdobiłam go papierem: Crate Paper z kolekcji Tres Joli, Paper Adwentures -Baby Blessings, Daisy D's Garden Green Gringham. Dodatki: kwiaty Prima, perełki samoprzylepne Mark Richards, duży brads "sweet" :Making Memmories {note}worthy, do postarzenia kart albumu użyłam tuszu Tima Holtza: antique linen.




















30 komentarzy:

  1. ha!!!
    piękne mirabelko!!!! :)
    Teraz tylko wyczekiwać Karoli!!! No a kolorki cudne zrobiłaś!!!!! Aż mam pałera by szybko swój zameczek skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest! tyle detalików i tyle schowków! cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!!zamek i wszystko wygląda przecudnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten zamek zrobiłaś. Wszystko w nim jest śliczne. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszyłam sie, piękny albumik :))

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja miałam przyjemnośc go "zmacać" - nie da się opisac emocji - cudny to za mało , stanowczo za mało

    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. It's absolutely wonderfull
    Congrats

    tinckerbell from belgium

    OdpowiedzUsuń
  8. mirabellko śliczny zameczek, nawet ten róz w albumiku chłopca całkiem dobrze pasuje. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  9. o_O brak mi słów... Perełka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękniasty!!!!!!!!! Jak ja Ci zazdroszcze pomysłów I tego kunsztu w wykonaniu! No zazdroszcze i już!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu mnie rozłożyłaś na łopatki... Przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga... niesamowite jak potrafisz posłodzić! Cudowna praca, moje ukochane kolory i tak wzruszająca, ciepła... jejku... Dzięki serdeczne za to wyzwanie, znów gdyby nie Twoja mobilizacja, nie skończyłabym tej bazy! :* Szykuj się na kolejną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne!!!!!!!!!
    rób z Karolą kolejne wyzwania:D bo to strasznie cieszy oko w tak pochmurne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę talentu. Śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko, zamek jest przeuroczy.
    Czekam na więcej prac z Waszych (Twoich i karoli) wyzwań.
    Pozdrowienia z Wrocławia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Piękny zamek, jak bajeczna opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zamek ;-)
    Super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudny!! Taki zamek to skarb, ale taki maluch to najprawdziwsze szczęście!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski!!!
    Muszę kupić bazę dla mojej księżniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super papiery !! zamek tez niczego sobie ;-))))) zresztą sama wiesz o tym !!!
    to ja nei weim czy mam kończyć ten mój zameczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesłodki! Uwielbiam Twoje prace, za każdnym razem zaskakujesz mnie na nowo. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh my, this is beautiful! You're a great artist! Thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG! This is the sweetest ting i have ever seen<3 You are a big artist!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam drugi u Karoli. Świetne te zamkowe albumy, baaaardzo mi się podobają te schowki i kształty. Brawo, chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  25. quelle merveille
    c'est MAGNIFIQUE
    Bravo Mirabeel
    biz sylviehavre

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)