01 października 2008

2 w 1


Jakiś czas temu ( już nawet nie pamiętam która z nas rzuciła wyzwanie....) Z Mariolą/Brydzią postanowiłyśmy zrobić tagbooka koniecznie ze zdjęciami, nie jest to moja ulubiona forma albumu, początkowo oczywiście miałam na niego inny pomysł...a jednocześnie miałam wykonać nagrodę za upolowanie 40 000 i 50 000 na liczniku bloga. Ponieważ obydwa polowania wygrała jedna osoba postanowiłam zrobić coś "wiekszego " ;) poprosiłam o zdjęcia i proszę, oto efekt. Tagbooka Marioli mozna zobaczyc na jej blogu :D
Kochana dziekuję za świetną zabawę!!:*

A Małgosi dziękuję za zgodę na publikację zdjęć córeczki w albumie oraz za udział w polowaniu na licznik :* Albumik prawdopodobnie jeszcze nie dotarł do właścicielki, z pewnych przyczyn chce go wcześniej pokazać, mam nadzieje że zbytnio nie popsuje niespodzianki ( może Małgosia nie bedzie zaglądać na mojego bloga? )


Tagbook jest wykonany na bazie tektury modelarkiej 1mm, papier bazowy różowy z zestawu Baby DCWV, kartka z notesu {note}worte Making Memories, papier Basic Grey oraz naklejki z zestawu Sugared, kilka guzików, kwiatków, brokat, brązowy cienkopis, dziurkacz listek Carla Craft, kwiatki oraz naklejki na okladce powleczone preparatem do spekań Crackle accents, szyby w okienku : Glossy accents, ćwiek z ptaszkiem Papermania.













15 komentarzy:

  1. ... ale na kwiatki to chyba sie nie umawiałyśmy ???

    Super - ogromnie mi sie podoba.
    Takie wyzwanie to super zabawa, ja poprosze o więcej !!!

    :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale cudny, że tez ja się nie załapałam na takie cacko w łapance ;))
    Uwielbiam Twoje prace ze zdjęciami, są świetne i jak zwykle dopracowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczny,a zdjecia dodają mu dodatkowego uroku,perfekcyjnie wykonany i taki słodziak z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczny! Urocze wszystkie dodatki, a jako miłośniczka kółek zakochałam się w kółku na ostatniej stronie okładki :)

    Świetny pomysł z podawaniem linków do sklepu, gdzie można kupić poszczególne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bajer! i jak tu nie kochać tych wszystkich cudowności, a Ty Mirabeelko dla mnie jesteś mistrzynią w całym tym kolorowym świecie. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo :0 Świetnie skomponowany albumik tagowy... że też ja się nie załapałam na taaaką nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny!!! Cudny ten albumik. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudny!

    Słodki jak landrynki :D

    Bomba- bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie małe formy a tagbooki to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co miałam powiedzieć, to powiedziałam, ale dziś znów oglądam - NADAL MI SIĘ BARDZO PODOBA!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny album, oj szkoda nie wygrać tak wspaniałej nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo pisać - Mistrzostwo Świata ( jak zwykle ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygnałam tu od Brydzi - świetne wyzwanko i jaki ładny ten albumik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)