07 października 2008

Karola Witczak w Szczecinie :D

(aby powiększyć kliknij na zdjęcie)


W dniach 29-30 listopada 2008 w Szczecinie będzie gościła Karola, wspólnie poprowadzimy warsztaty w Centrum Hobbystycznym. Zapisy na warsztaty za pośrednictwem Centrum Hobbystycznego Decou lub w sklepie stacjonarnym na ul.E. Plater 7c (Szczecin) sklep jest czynny od godz 12:00 ( mapa dojazdu) Ilość miejsc jest ograniczona.


Zapraszamy serdecznie!!


Kolejne tego typu warsztaty odbędą się w Warszawie..Wrocławiu...na pewno w Krakowie... :D i w innych miastach :D Wszelkie propozycje mile widziane ;)



12 komentarzy:

  1. szkoda,że tak daleko bo chętnie bym przyszła:(
    ale poczekam na coś bliżej mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego Szczecina strasznie daleko ...zapraszamy na Śląsk lub do Krakowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapraszm do Gdyni lub Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to ja czekam na ten kraków :))))
    chwilka13

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak daleko. Przyłączam się do Rudlis, na Śląsk mam bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! To ja z niecierpliwością czekam na warsztaty we Wrocławiu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja serdecznie zapraszam do Lublina!!! Szkoda, że 29 listopada nie będę mogła być tam w Szczecinie razem z Wami, bo byłby to dla mnie wyjątkowy prezent - w ten dzień mam urodziny:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków, koniecznie Kraków, zapraszamy, prosimy, błagamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. tupie z niecierpliwości oczekując na Kraków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Wrocław... Jejeje może się załapię!?

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja czekam na Was i na Kraków, bo ten Szczecin tak daleko ...udanych warsztatów życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie Kraków!!:D
    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)