04 października 2008

Kartki okolicznościowe










i jeszcze zimowa :)





18 komentarzy:

  1. Urocze kartki :))) A papier z nutkami jako tło prześliczny... czekam kiedy go wykorzystasz w karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności! Ta z bordowymi kwiatkami najbardziej do mnie przemawia ;). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, so beautiful cards, I'll really like them!
    Greetings from Germany
    Kwebbel

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czad! Piekne są :)
    Podoba mi sie patent z karteczką w środku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga prześliczne są te kartki !!!
    zimowa mnie zachwyciła...
    idę sobie jeszcze troszkę powzdychać do tych zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous! Beautiful paper and colours!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy każdej Twojej bordowej kartce, mówię sobie : no kupię ją, kupię... a potem myślę że szkoda żeby kurzyła się u mnie wśród papierzysk, że dużo radości przyniesie komuś komu zostanie wręczona, wypełniona życzeniami specjalnie dla tej osoby.

    Piękne są te kartki, piękne...

    OdpowiedzUsuń
  8. I znów się powtórzę, że robisz cudowne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie sa piekne,ale ta czerwona powalila mnie na kolana!
    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pełna podziwu tej twórczości.
    Twoje kartki są piękne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne!!! Delikatne, ale z pazurkiem! Uwielbiam Twoje kartki! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle same wspaniałości, aż żal bierze, że moje palce nie sa takie zdolne.

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś niezastąpiona , jedyna


    a te bordo kwiatki obłędne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)