22 października 2008

Nowe hobby dla odskoczni.... ;D

To COŚ jest moja drugą próba filcowania, pierwszą była kulka, ale kot ja skonfiskował, nie zdążyłam zdjęcia zrobić ;) Alicja twierdzi, że to choinka...miał być brelok ( hahaha)a teraz grzeje dłoń w kieszeni ;p



...a wczoraj na warsztatach filcowania w Centrum Hobbystycznym Decou zrobiłam dla Alicji pierścionek :) teraz mam zamówienie na pierścionki we wszystkich kolorach tęczy ;)








I decou... zrobiłam już tacę, świecznik... teraz obrączki na serwetki, "robią się" następne przedmioty ;D


4 komentarze:

  1. Aguś!! Ale craftowo u Ciebie!!! Ja się Aluni nie dziwię!!!! :) Też bym zamawiała!!! Choinka - fajowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te obrączki na serwetki..............też takie chcę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale produkcja :)
    Obrączki,świetne, uwielbiam motywy różane w decou :)
    A te filcowe, to już w ogóle...fioletowy stożek jest śmieszny taki z wypustkami, ale ten pierścioneczek, no to na takie cuś można mieć chrapkę, przynajmniej ja mam, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uważam, ze pierścionek jest przecudowny, sama bym taki chętnie nosiła, choć lat mam niby ta rzeka bystra... oh... rozmarzylam się:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)