16 października 2008

Warsztaty- kartki świąteczne

Dzisiaj odbyły się warsztaty dla dzieci z 4 klasy ze Szkoły Polsko-Amerykańskiej w Szczecinie, dzieci wykonały kartki świąteczne, sztuk 18 ;D Zajęcia odbyły się oczywiście w Centrum Hobbystycznym Decou.






Ufff....fotorelacje z warsztatów nadrobione, niedługo odbędą się następne zajęcia :D
Wkrótce pokaże moje nowe prace....ciekawskim zdradzę, że poznaje tajniki decoupage ;) wykonałam już pierwsze prace, są w trakcie lakierowania :) A dzisiaj miałam przyjemność uczestniczyć w zajęciach których tematem były podstawy filcowania :DD Myślę, że pomimo tego iż umiem szydełkować, dziergać na drutach, szyć,wyszywać krzyżykami i nie tylko, robić biżuterię,rysować- też mi się zdarza ;) decupage oraz filcowanie nie są mi już obce, pozostanę przy tym co pokochałam najbardziej :DD


Serdecznie zapraszam na pogaduchy przy kawie, w czwartek 23 października o godz 16:30 w Centrum Hobbystycznym Decou ( ul.E.Plater 7c)

Tutaj więcej szczegółów dotyczących spotkania :)

6 komentarzy:

  1. Obejrzałam wszystkie zdjęcia z warsztatów i muszę powiedzieć, ze jestem pod wrażeniem. Świetne prace, świetna instruktorka ! Szkoda, że mam tak daleko do Szczecina :( , dlatego czekam na warsztaty we Wrocławiu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdolniacho:D Nic nie jest Ci obce:D

    Niestety zdjęcia mi nie idą:(
    Ale wierzę Lunie, że na warsztatach było świetne:)Tak jak na spotkaniu w Krakowie, hmmm kiedy to było?... tak dawno...

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny!:*
    Aniu jest chyba awaria na serwerze Slide, wszystkie slajdy nie działają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buu, u mnie tez sie fotki nie ładują :( ale może niedługo sie odwiesi :)

    A na taką kawkę i pogaduchy chętnie..mmmm...tylko czemu to tak daleko???
    Ciesze się, że poszerzasz swoje umiejętności, czekam na Twoje prace decou i filciaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na tą stronkę bardzo często zaglądam ala nawet nie zwróciłam uwagi że jesteś ze Szczecina. Wczoraj chyba nawet się "widziałyśmy" w sklepie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa, już widze zdjęcia, ale ładne kartki zrobiły dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)