08 października 2008

Święta tuż, tuż....






Skaładak 10x10, papier Basic Grey

9 komentarzy:

  1. Aga, jak zwykle sliczne :)
    U mnie tez już zagościł świąteczny klimacik :)

    Pozdrawiam.

    P.S szykuję sie na warsztaty 30.XI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniało świętami!!! U mnie na warsztacie niebawem pojawią sie bombki:):) do zdekupazowania oczywiście (czy ktos próbował scrapnąć bombkę??) pozdr ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. świeta świeta,zbliżaja sie oj zbliżają i u ciebie bardzo je już czuć i widać,a ja w lesie:)śliczny składaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOch, dobrze, że rozpoczęłaś sezon świątecznych kraftów u siebie, może porobię zdjęcia i też zacznę coś ujawniać :D Cudny składaczek!:*
    p.s. nie wyspałam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ta wieeeeelka kokarda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguśka!!! No wiesz,ze ja do świąt mam mega słabość...piękne cudo tu dałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna przymiarka do świąt, ale obłędne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, a gdzie jesień się zapodziała??? chociaż - jeśli teraz już mowa o świętach i zimie - to może i wiosna szybciej przyjdzie...

    fajne zimowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)