22 listopada 2008

Hurt ;)

Kartka o której zupełnie zapomniałam ;)





Etykiety dla znakomitych artystek wykonujących biżuterię.



Oraz ... bloczek akrylowy 16x16 :D pożegnałam na zawsze opakowania po płytach CD ;)
Na bloczku mieszczą się największe stemple Fancy Pants. To cudo można kupić w sklepie Centrum Hobbystyczne Decou


I na koniec najważniejsze :)
Bardzo dziękuję Lunie, Nutce, Ani, Nadi (Mu-ha) oraz Nirshya za wyróżnienia :* Podobnie jak wiele wyróżnionych osób nie dostosuję się do zasad i nie wyznaczę 7 osób, które mnie najbardziej inspirują ponieważ jest ich dużo wiecej.


Wszystkim bardzo dziekuje za przemiłe komentarze, maile i wiadomości na GG :*
Miłego weekendu!!

4 komentarze:

  1. Jak mogłaś zapomnieć o takiej kartce??? Cudna jest! :)
    Te etykiety w kolorach tęczy są świetne!! :)
    No a bloczków to ja mam hmm...tylko cztery, największy 10x15....fakt przydałby sie jeszcze większy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej !
    Piękna ta kartka, ślicznie połyskują krawędzie.
    Dobrze,że sobie o niej przypomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka:D
    Etykiety bombowe:)
    Gratuluję wyróżnienia i to od tylu osób zachwycających się twoimi rzeczami:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ zaglądam TU regularnie i nigdy nie skomentowałam żadnej z Twoich prac a są cudne, wiec robię to teraz :) przepiękne, fantastyczne, nieziemsko kolorowe rzeczy tworzysz, za kazdym razem jestem pod wielkim wrazeniem i bardzo lubię TU zajrzec by nacieszać oczy tymi cudnymi "wyrobami". Gratuluję talentu :)

    betsypetsy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)