23 listopada 2008

Warsztaty

Już za tydzień...dwudniowy maraton :) Warsztaty poprowadzę wspólnie z Karolą, oj będzie się działo ;)

(aby powiększyć kliknij na zdjęcie)


A teraz zaległe relacje z warsztatów prowadzonych przeze mnie w Centrum Hobbystycznym Decou :) Serdecznie zapraszam do sklepu:

Foto: Kasia Synakiewicz




Warsztat 23.10.2008 - zakładki
( dzieci z 4 klasy podstawowej Polsko Amerykańskiej Szkoły w Szczecinie )






Warsztat 24.10.2008 - Notes




Warsztat 7.11.2008- Mini album składany



Warsztat 15.11.2008 - Kartki swiąteczne






Warsztat 21.11.2008 - Mini album harmonijka

15 komentarzy:

  1. bardzo poważnie myślę o tych warsztatach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie Festiwal w Łodzi pewnie bym sie wybrała!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, ale się napracowałaś przy tum poście!!! tyle fot zapodałaś!!! :D
    A sklep pięknie wygląda!!! :D
    Super warsztatowanie, fajne wspólne tworzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Już od jakiegoś czasu oglądam wszystkie wspaniałe blogi scrapowe i zaczynam poważnie zastanawiac się czy nie spróbować. :D
    A ponieważ wyczytałam, że jesteś isntruktorką to mam pytanko. Nie wiesz czy w warszawie odbywają sę podobne kursy/warsztaty? Do Szczecina to na razie mi nie pod drodze, chociaż do tego miasta sentymwnt i rodzine w nim.
    Od czego najlepiej zacząć scrapowanie? Widziałam w sklepach i w necie tyle cudownosci, że aż oszałamia.
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja Wam zazdroszczę tych warsztatów

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga ale wam zazdroszczę tego dwudniowego scrapowania !!! Musisz się koniecznie wybrać z Karolą do Łodzi !!!!
    Sklepik przepiękny, od progu już woła wejdź do środka.
    Prace z poprzednich postow jak zwykle i niezminnie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. pracowity post, bo ty pracowita kobita jestes :)
    Czekam na efekty warsztatów z tego weekendu.
    Zapraszam Cie do zabawy :
    http://angeliqa-scrap.blogspot.com/2008/11/siedem-prawd.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Wywołuję Cię do zabawy 7 prawd :)
    http://tintin0507.blog.onet.pl/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a kiedy Kraków mają Panie w planie?
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko czekamy na nowości na Twoim blogu :) Pewnie bardzo zapracowana jesteś przed świętami!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Gdzie jesteś?
    2. Rano tu byłam i Kawę piłam;)
    3.By poranna Kawa miała jeszcze lepszy smak!
    Przygotowałam dla Ciebie Niespodziankę!
    Przyjdź i zobacz sama jaką?
    Zapraszam:
    http://pasjemarszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko,zajrzyj prosze do mnie :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. same slide showy i slide showy :)
    kochana na moim blogu niespodzianka dla Ciebie - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. hop hop...gdzie ty jesteś jak cie nie ma??oj stęskniłam sie strasznie a tu wszędzie cisza jak makiem zasiał.....pozdrawiam:)odezwij się -daj jakis znak

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie
    http://mamamichasia.blogspot.com/2008/12/jestem-bardzo-pozytywnie-zaskoczona.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)