29 grudnia 2008

Alicja prawie w roli głównej ;)

Obiecałam pewnej przemiłej osóbce, że pokażę .... Na początek Alicja jako aniołek w Jasełkach, które przedstawiły pięciolatki z Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej nr 2 w Szczecinie.




Poniżej przedstawienie dla rodziców, dzieci między innymi zatańczyły oraz zaśpiewały "Krakowiaka", a ja miałam przyjemność przygotować dla dziewczynek wianki oraz spódniczki, dla chłopców opaski z pawim piórem. I tu bardzo dziękuję za pomoc Izie, która poświęciła swój czas aby mi pomóc :*

7 komentarzy:

  1. Śliczna dziewczynka :) a jak urosła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza anielica!!! Jaką masz aktorkę super w domciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, jakże mi miło, że o mnie wspominasz ;) Czerwienie się ;)

    A pomoc Tobie, choć skromna, to była czysta przyjemność :) No jak mogłabym Ci nie pomóc Babo?? ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja szkoła! :) moja muzyczna dwójka! :) jak ja byłam dzieckiem to takich atrakcji nie mieliśmy, co najwyżej wyjazdy z chórem :) ale na Twoją anielicę jeszcze przyjdzie pora ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny Aniołek z Alicji! Gratulacje Dumna Mamo! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zaiwania ten czas, co?
    uściskaj dzieciaki
    słoneczne buziaki dokładam i dla Cię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)