21 grudnia 2008

Wesołych Świąt !




Bardzo dziękuję za wszystkie wyróżnienia, które otrzymałam w ostatnim czasie :*


Uber Amazing Blog! od Kropelki :)
Zasady są takie (pozwoliłam sobie na skopiowanie zasad od Kropelki)


Nagroda " Uber Amazing Blog" przyznawana jest osobom , które:
* inspirują Ciebie
* przedstawiają zdumiewające, niesamowite informacje
* mają dużo do poczytania
* zawierają zdumiewające projekty
* są jakieś inne powody , dla których sądzisz , że są niesamowite

Zasady przyznawania wyróżnienia są następujące:

* należy umieścić logo na swoim profilu
* należy wyznaczyć przynajmniej 5 blogów ( może być więcej) , które są
dla Ciebie Uber Amazing ( Super Zdumiewające )
* należy powiadomić wyróżnionych, że otrzymali tę nagrodę poprzez wpisanie
komentarza na ich blogach
* podać link do bloga osoby, która otrzymała wyróżnienie od Ciebie.

Wyróżnienie przekazuję: House of Art oraz Uroczysko

*************************************************************************

Wyróżnienie od Greetje :) Thank You!!
***********************************************************************

Ponownie Kreativ Blogger od Izabelki :*


**********************************************************************************

Wyróżnienie "Blogger Heart" otrzymałam od Brydzi, Karoli, Kayli, Marszy, Principessy, MM oraz od Madziozy :*


1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione Yoasia prosi o wypowiedzenie się na 3 tematy:

- Twoja pierwsza miłość
Jako dziecko przyszłość planowałam wspólnie z sąsiadem Marcinem...
- Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
Takich wrażeń dostarczają mi moje dzieci..
- Przedmioty bliskie sercu
Album rodzinny ze zdjęciami z mojego dzieciństwa, drobiazgi które towarzyszyły moim dzieciom zaraz po narodzinach...

Wyróżnienie przekazuje : Karoli, Aduchnie, Kayli, Bea-tce, Nowalince, Brydzi, Marszy


*******************************************************************************

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie wyróżnienia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)