12 stycznia 2009

100 000....


Serdecznie dziękuję za wszystkie wizyty na moim blogu, szczególnie tym którzy zostawiają komentarz od czasu do czasu ;) Wczoraj na liczniku pojawiło się 100 000 to głównie Wasza zasługa, jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście tutaj ze mną.

Wśród osób które zostawiły komentarz pod tym postem, moja córka Alicja wylosowała jedną która otrzyma małą/dużą niespodziankę. A tą osobą jest: Rybka Gratuluje!!!!

Druga niespodzianka powędruje do jednej z osób które przesłały do mnie print scr ze stanem licznika 100 000... tą osobą jest : Ola Gratuluję!!

Skontaktuję się z Wami w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących niespodzianki ;)

Jeszcze raz Wszystkim dziękuję!!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję!!!
    Wszystkim:) Aguś tak trzymaj:) a za jakiś czas będzie 200 000:D

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! Tak się cieszę, dziękuję autorce bloga i maszynie losującej! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja również składam gratulacje- wspaniały blog to i gości mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Ola to chyba ja. Jak wysyłałam maila zapomniałam wpisać swój nick:P
    Ale się cieszę!!! Miałam farta!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A może nie ja... Tak szybko się ucieszyłam... Przecież mogło być więcej Ol:/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też jestem Ola i też brałam udział w zabawie;) ale jak na razie nie dostałam żadnego maila, więc to chyba jednak nie ja...:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i zapraszam do mnnie czeka na Ciebie niespodzianka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)