21 stycznia 2009

Alicja w krainie...marzeń?

Credits:
"birds feather" retrodiva {designs}

10 komentarzy:

  1. digital?! a ja dałam się nabrać i szczerze uwierzyłam, że to prawdziwy LO! śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dałam się nabrać, że to real o.O

    cudny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dałam się nabrać !!!
    Już miałam pisać jak cudnie wytargany papier....

    ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łół!!!! bosko!!!!
    ***
    PS. nie wiem czy obchodzisz, ale jak tak, to jeszcze za wczoraj - uściski i najlepsze MOCe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no,no, no, ja też dała się nabrać....co n ie zmienia faktu, że scrapek superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny scrap,choc myślałam,że to real,nabrałam sie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO, cudny! Tez w pierwszej chwili pomyślałam, że zrobiłas zwykłego scrapa (ta wypukła wstążeczka mnie zmyliła ;)...i zdjęcie też świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak wygląda jak żywy
    bardzo lubię zestawy retrodivy
    świetny wybór

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się Ala cudnie zamyśliła... hmmm, ciekawe nad czym...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)