06 stycznia 2009

Decou...odskocznią ;)



Dla Nowalinki wielki buziak za cudne serwetki ;)

9 komentarzy:

  1. Ale fajny listownik :)
    Uwielbiam róże, piękna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny- piękna rzecz na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, świetnie postarzony i te róże! Miałam szczęście widzieć go na żywo i wciąż jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. no widze, że wciągneło :) i fajnie - czasem trzeba zmienić kierunek ;)

    p.s.- a jaki cudny materiał w rozyczki jako "tło"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale gapa jestem, a faktycznie wzór wydał mi sie znajomy, a dopiero teraz doczytałam, że to ode mnie...haha, Nowalinka to ślepak na maxa!

    Tym bardziej sie ciesze, że Ci je wysłałam, bo teraz moge je podziwiać na takiej pięknej pracy jak ta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny listownik!!!
    Chylę czoła...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)