10 stycznia 2009

Składaczki powracają cz 2 =D

Na początek zajawka albumu na bazie papierowych torebek, może to mnie zmobilizuje do skończenia tego albumu...


Decou zaległości...czyli drewniane podkładki pod szklankę w formie zawieszek na choinkę, moje pierwsze cieniowania i spękania dwuskładnikowe. Zawieszki wymagają jeszcze kilkakrotnego lakierowania ale to już chyba w przyszłym sezonie ;P




I na koniec mini składaczek 10x10, ta forma kartki czy albumu zawsze będzie mi się podobała i prawdopodobnie często będę ją wykorzystywać... co oznacza powrót składaczków w sezonie walentynkowym ;)





Gdyby ktoś miał ochotę na składanie, a jeszcze nie wie jak się robi taki albumik to polecam kurs autorstwa Karoli Witczak :

Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze i życzę miłego weekendu!!

8 komentarzy:

  1. Wszystkie prace piękne, jak zawsze. Ja się cały czas zastanawiam, jakie elfy bądź krasnoludki pomagają Ci robić tyle pięknych rzeczy w taki krótkim czasie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, zmobilizuj się!! Bo album jest rewelacyjny- miałam przyjemność podziwiać go osobiście.

    P.S ... na blogu pachnie już wiosną :) Jak miło :) te kwiatki na kartkach i składaczku są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, albumik jest śliczny i w moich ulubionych kolorach :D:D małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no po prostu uwielbiam Twoje prace, lekkie kolorowe, mile dla oka , łagodne i wogole :) ach... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skladaczek przecudny, slodki, piekny

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak zawsze same cudowności :)
    Już nie mogę doczekać się reszty albumu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te podstawki są genialne!!!
    Aż bym się bała na nich szklankę postawić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszki super :). A co do składaków , to nie mogę się doczekać reszty , mam do nich ogromny sentyment :)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)