25 kwietnia 2009

I znowu kartki ;)










Miłego weekendu Wszystkim Wam życzę!!

11 komentarzy:

  1. gorgeous cards you create ! love them all !

    Greetings from Sunny Singapore !

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki przesliczne, uwielbiam Twoje zestawienia kolorow

    OdpowiedzUsuń
  3. ach...piękne prace - jestem pod wrażeniem :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki jak zawsze cudowne. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. niby prace piękne, ale z kilkudziesięciu blogów o tej tematyce jakie miałam przyjemność oglądać,tylko Twój stoi w miejscu. każda kartka to tylko połączenie ślicznych,kupionych papierów i wstążek,a mając milion kolorowych materiałów trudno nie stworzyć pracy w fajnych kolorach.każda kartka to powielanie tego samego schematu z tym, ze za pomocą różnych papierów.i może prace są perfekcyjnie wykonane,ale trudno nie dojść do perfekcji robiąc wciąż to samo. jakby paradoksalnie brakuje mi w tych pracach wyobraźni. szkoda, bo zaglądam na tego bloga co jakiś czas i wciąż spodziewam się że pokażesz ze stać Cię na więcej, a jestem pewna że stać

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że jesteś:)
    mam prezent dla Ciebie:
    http://annqaa.blogspot.com/2009/04/kochani-przyjaciele.html

    Pozdrawiam,
    Ania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości i jedna piekniejsza od drugiej ;))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne są te karteczki!
    zapraszam do mnie, czeka na Ciebie mała niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki widzialam na Pakamerze i super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)