15 kwietnia 2009

Praca wre...

Przyszedł do mnie Zając, zostawił papiery i nie tylko papiery, przegonił mojego osobistego lenia i sobie pokicał w dalekie kraje.... Poniżej prace w ilości niemalże hurtowej, wytwory ostatnich 2-3 dni ;) Między innymi niespodzianka dla Oli, pokazuję tylko fragment na dowód, że zrobione;) a niespodzianka dla Rybki się robi. Bardzo Was przepraszam że tak długo musiałyście czekać :* Powoli odkopuje się z zaległości, zostało mi jeszcze jedno wyzwanie z Beą i PIF-y i coś jeszcze, ale o tym innym razem :P


Dla Oli:

Notesy sztuk 5





Kartki z okazji Dnia Mamy





















Prace są dostępne w galeriach : Trendymania, Pakamera oraz Brocante. Zapraszam!
Pozdrawiam wiosennie!

9 komentarzy:

  1. piękne notesy i to cudne miękkie światło sprawiają, że mam ochotę porwać wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna kolekcja karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna, kolorowa i bardzo radosna produkcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknosci naprodukowalas!Te kolorowe karteczki wyszly pieknie i baardzo wiosennie!!Dlaczego u mnie nie byl ten sam zajac?Moglby przegnac mojego lenia i zostawic troszke weny.. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. !!!!!!! i tyle można powiedzieć:) Masz niesamowitą i niewyczerpalną ilość pomysłów :)

    Pozdrawiam w słoneczny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale produkcja, ciesze sie, że u Ciebie tak wiosennie i twórczo :)
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie widzieć, ze ktoś ma tyle zapału do pracy:)Super kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eine wunderschöne Sammlunmg von tollen Ideen und Karten...


    Lg Ulrike

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)