18 kwietnia 2009

Spotkanie twarzyskie Coffee&Scrap

W piątek w Centrum Hobbystycznym Decou odbyło się pierwsze spotkanie Coffe&Scrap :) Bardzo dziękuję za przybycie wszystkim Dziewczynom! Lista obecności przedstawiała się następująco: Madzia - Tores, Kinga - Pasiakowa,Iza, Asia, Dorota, Kasia oraz Kasia ;) i oczywiście ja też byłam :P Było bardzo sympatycznie, wesoło i pracowicie, jak widać na zdjęciach nikt się nie obijał, no może poza jedna osobą ;) ja oczywiście nic nie zrobiłam.













Następne spotkanie jest zaplanowane 20 maja 2009 (środa) o godzinie 15.00 - 19.00
Zapraszam osoby scrapujące ze Szczecina i okolic na spotkanie o charakterze towarzyskim, można przynieść swoje prace, materiały,narzędzia i w miłej atmosferze, dzieląc się swoim doświadczeniem oraz popijając kawę wykonać scrapa, kartkę lub inny projekt.

Spotkanie bezpłatne, liczba miejsc ograniczona. Proszę o wcześniejsze zapisy na adres e-mail: agnieszka@mirabeel.pl lub dzwoniąc pod nr tel: 785 77 35 98 w godz 12-18.

Pozdrawiam słonecznie i wiosennie !!

4 komentarze:

  1. oooo nie moje wielkie poliki całkowicie przysłoniły mi oczy ;P to wszystko wina tych ciastek!!!

    tzn.: tych i innych !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no widzę że superancko sie bawiłyście...:) czemu ja tak daleko mieszkam....buuuu:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj, było sympatyczniaście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę bardzo twórcze, kreatywne spotkanko :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)