08 kwietnia 2009

Warszawa....Karola i spółka oraz Międzynarodowe Dni Kraftu


Nie przypadkiem znalazłam się w Warszawie na Międzynarodowych Dniach Kraftu, to był najlepszy na świecie pretekst żeby w końcu odwiedzić Karolę ;) Poznałam dużo przesympatycznych osób, szaloną Zosię z Naszego Hobby w czerwonych trampkach, Renię i jeszcze kilka innych przemiłych osób. Było niesamowicie wesoło, sympatycznie i rodzinnie.
Na targach "przeszkadzałam" Karoli w pokazach...niezapomniane chwile, pełne śmiechu i rozmów.


Zrobiłam też kilka kartek.... których akurat nie widać na poniższym zdjęciu ;P




Ponieważ od niedawna zajmuję się decou bardzo cieszę się tym, że miałam okazję powiększyć swoją wiedzę na temat produktów firmy Heritage .
Poniżej na zdjęciu razem ze mną i Karolą przedstawiciel Heritage- Basil Lentner.





Wianek wykonany ze wstążek Safisa ( tez się w nich zakochałam, podobnie jak Karola... ;) w końcu scraperką jestem ;P)


Tutaj mały fragment wystawy haftów, było na co popatrzeć!! Kto był ten wie!


Na bardziej obszerne relacje zapraszam na bloga Karoli.

Jeszcze raz dziękuję Karoli za gościnę, Zosi za jej niesamowity humor i Reni za oprowadzenie po mieście ( bez niej na pewno zaginełybyśmy z Karolą hihihih ) Dziękuję Wszystkim których miałam okazję poznać za dostarczenie niesamowitych i niezapomnianych wrażeń!!

7 komentarzy:

  1. Miło Was widzieć uśmiechnięte i zadowolone :)))
    Teraz czekamy na Wasze prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam "pomóc". Zapraszam kiedyś na większe zwiedzanie, hihihi. Nie jestem rodowitą warszawianką, ale w Warszawie się nie zgubię :D

    Pozdrawiam serdecznie. Bardzo miło było mi Cię poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dziękuję Tobie! :* było naprawdę suuuper!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna przygoda szkoda ze nie wiedziałam o takiej imprezie, możne i ja bym się wybrała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że tak w tajemnicy odbyła się tak wspaniała impreza i można dowiedzieć się o niej już po fakcie.
    ZAZDROSZCZĘ wszystkim którzy dostąpili zaszczytu dowiedzenia się o niej.
    Uwielbiam Twoje prace i Karoli, bardzo chciałabym je "pomacać" i poznać Was.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dni Kraftu nie były żadną tajemnicą, były ogłoszone na stronie www.galplast.com.pl,niestety scrapbookingu tam nie było poza pracami Karoli na których pokazała zastosowanie wstążek.A byłam tam bardziej prywatnie niż służbowo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę samego bycia tam, dotykania, oglądania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)