26 maja 2009

Bez tytułu ;)

Od ostatniego posta, dużo się wydarzyło...dla mnie przełomowy tydzień w tym roku ;) Mam nadzieję, że skutki tych wydarzeń będą tylko pozytywne ;)
Poniżej tylko niektóre z prac z ostatnich kilku dni, nie jestem w stanie niestety na bieżąco wszystkiego pokazać ;p


Na początek segregator dla Oli, i moje ukochane papiery BG, mam ogromny sentyment do tej kolekcji, ponieważ to był pierwszy zestaw papierów jaki kupiłam zaczynając przygodę ze scrapbookingiem :) Wtedy o kwiatkach Prima czy wstążkach w kropki można było tylko marzyć...




Kartki z okazji ślubu, z tej okazji szczególnie lubię robić kartki ;)




Album dla Agnieszki i Adama, jeszcze cieplutki, dzisiaj oddany :) Mam nadzieję, że album się spodoba i zachowa wspomnienia na wiele lat.





Notatnik kulinarny na specjalne zamówienie ;)



Oraz kolekcja składająca się z kartek, notesu, pudełka, zakładek i zawieszki na klamkę, którą można zakupić w galerii Trendymania:)










Kartki okolicznościowe.... w kolorach jakie teraz najbardziej lubię :)




I nareszcie calineczki! Z ogromna przyjemnością wzięłam udział w wymianie na HOA ( udało mi się załapać ;P) Praca z tak malymi formami to wspaniałe wyzwanie i zarazem ćwiczenie. Ja robiłam calineczki dla Kasiorki, każda osoba która robi kartki zna albo powinna znać prace Kasi :) osobiście je uwielbiam i polecam każdemu jako inspirację!!

W moich calinkach wykorzystałam stempel z pismem + embossing na gorąco, ćwieki MM, oraz preparat do spękań Tima Holtz'a, przy okazji polecam artykuł na Craftowie na temat tego rodzaju preparatów.
Wszystkie prace z wymiany można obejrzeć na blogu House of Art.



A na koniec....

Najlepsze życzenia dla wszystkich Mam!!! Szczególnie dla tych, które samotnie borykają się z wychowaniem dzieci!!

17 komentarzy:

  1. tak czekałam nawet z niepokojem do Decou zaglądałam...i nic! A tu takie frykasy cudowne. Warto było czekać teraz tylko powoli po troszeczkę żeby się delektować a nie pożreć w całości!!! Tęskniłam za takimi łakociami ;D takie rzeczy to tylko .. u Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne..tyle wspaniałości ze trudno naraz to wszystko ogarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga ty nam dawkuj swoje cuda jak tabletki do łykania a nie od razu zastrzyk wszystkiego co pod ręką bo znowu zginiesz na kilka dnia, ja tam wole delektować się powolutku. Oczywiście posiedzę tu jeszcze troszkę i nacieszę oczy
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywędrowaam z HoA, żeby Ci powiedzieć, że Twoje calineczki podobają mi się najbardiej! Są cudownie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale! Piękny! Delicious! Bosko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda, piękności, jak dobrze, że po tak długim oczekiwaniu pokazujesz tyle piękna w Twoim mistrzowskim wykonaniu :)))
    Również życzę udanego Dnia Matki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace jak zawsze zapierają dech w piersi. Wszystkie są cudowne! Napatrzeć się nie można. Jesteś moim guru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tout est super beau !! Bravoo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to wszystko śliczne! Ja też czekałam niecierpliwie na kolejną dawkę Twoich prac. Segregator i komplet do Trendymanii - po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takduzo wspanialosci ze sama niewiem copiekniejsze!!Bardzo podoba mi sie caly kompelcik w pudelku!Alubm slubyn jest rozbrajajacy!Nie wspominajac o kucharskich "pomocach" :-)
    Pozdrawiaqm cieplo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace, jak zwykle, najbardziej jednak urzekły mnie calineczki, to takie calineczki z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak dawno nic nie było, martwiłam się, ze coś dzieje się niedobrego... wszystko super - energetyczne, soczyste, żywe - letnie po prostu :)
    A calineczki widziałam w poście z wymiany - już wtedy mnie zachwyciły, są absolutnie rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejciu, jaka ilość- o palpitacje przyprawia... cuda

    OdpowiedzUsuń
  14. calineczki są eleganckie i z wielkim smakiem, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne rzeczy tworzysz :)
    Twoje calineczki są niesamowite.
    I bardzo podoba mi się notatnik kulinarny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)