12 maja 2009

Kartka & Notes






17 komentarzy:

  1. świetny ten notesik taki kolorowy

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ale śliczny ten notesik :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze chodził za mną patchwork, jako sposób na scrapbooking, ten w Twoim wydaniu udowodnił mi, że jesteś mistrzynią:) Adekwatnie dobrane barwy, skomponowanie ich w całość - to mistrzostwo świata:)
    Szkoda, że dzieli nas tyle kilometrów, chciałabym być Twoją uczennicą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga... ;)
    To ja juz wiem, kto mi zrobi piękny notes na zamówienia Scrapbookingowe ;) :D Jesli tylko miałabym wybrzydzać ;) to poproszę nieco mniej kolorowy, bardziej skromny i będę przeszczęśliwa ;)

    A tak na powaznie :)
    Śliczności :) Kartke miałam okazję oglądać naocznie, wyszła piekna, co z reszta od razu mówiłam :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja patchworki kocham w każdej postaci i ten notesik baaardzo bym chciała posiąść hihihi(bez podtekstów!:) ) Szalenie mi sie podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. witam, zalinkowałam Cię na swoim blogu, mam nadzieję, ze nie masz nic przeciwko... jak jednka jest inaczej,to proszę o kontakt:

    www.magdamatraszek.blox.pl

    zawsze wole zapytac...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaa! Mam uśmiech od ucha do ucha, jak spojrzałam na notes! Jest mega pozytywny, energetyczny, radosny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pochłaniam oczami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ich bin rein zufällig auf Deinen Blog gestoßen,und bin total begeistert von Deinen wunderschönen Werken.Komme jetzt bestimmt öfters vorbei."grins"

    LG Irmi

    OdpowiedzUsuń
  10. Your creatures are marvelous and energy's source! Talk to you soon.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ich bin über Jennis Blog zu Dir gekommen und ich muß sagen, Du machst wunderschöne Werke !!!

    LG Renate aus Österreich

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo, no patrze, patrze i wciąż mi mało!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. o raju... ten notes :ślinię się: boski jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. tak to je opravdu nádhera!!! Velmi hezké!!! Sandra

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję, że stałam się szczęśliwą posiadaczką tego przecudnego notesiku!!! Jest fantastyczny!!! Po prostu brak mi słów: podarowała mi go moja cudowna przyjaciółka, a zrobiła go -specjalnie dla mnie- Pani od której zaczęła się moja przygoda ze scrapami... choć najpierw tylko podglądałam nieśmiało- tylko to jest baaardzo zaraźliwe... jescze raz bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. juuuuu huuuuuuuu !!!!
    nie wiecie jak ja się cieszę, że tyle radości mogłam sprawić sobie i Justynce tym notesikiem. Jeszcze raz baaaardzo dziękuję Mirabelce, że tak pięknie go dla mojej Justynki wykonała. Ciągle się nim zachwycam i widzę, że nie tylko ja. Nie ma to jak niespodziewajki :oD
    szczęśliwa ja

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś, piękne rzeczy tworzysz, a Twoja kartka była najpiękniejszą kartką wśród innych, młodym bardzo się podobała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)