06 maja 2009

Książeczka dotykowa & inne ;)

Długi weekend daleko za nami, dla mnie był pracowity, wykonałam wiele zaległych i bieżących zamówień, ale nadal nie mogę się odkopać z pewnych zaległości. Poniżej niektóre z prac wykonanych w czasie ostatnich dni.

Książeczka dotykowa dla niewidomego dziecka była dla mnie ogromnym wyzwaniem, patrząc na nią sprawia wrażenie bardzo prostej... Moim zadaniem było zilustrowanie prostej historyjki o Traktorku Wiktorku, raz użyty materiał np. filc z których są zrobione chmurki, nie mógł być wykorzystany do innego elementu. Ilustracje musiały być proste i jak najwierniej odzwierciedlać rzeczywistość, wszystkie elementy wypukłe. Książeczka ma za zadanie nauczenia dziecka kierunków ruchu, slalom, naokoło, prosto, w dół itd. dlatego droga traktorka jest oznaczona wypukłymi kropkami.
Mam nadzieję, że książeczka spełnia oczekiwania nowego właściciela.











Kartki z okazji Dnia Mamy oraz kartki bez okazji:



Powrót do worbooków...



Grubas na płyty CD dla Zosi :) Wykonany na bazie tektury, każda strona posiada kieszonkę na płytę, w sumie mieści 20 płyt, format 15x15 :)




Zaproszenia na Chrzest dla małej słodkiej Helenki :




Kartki z okazji Komunii Św. :



I kilka albumów, niestety zdjęcia wyszły fatalne, a albumy już są u nowych właścicieli... więc zdjęć nie będzie :(



Ogromnie dziękuję wszystkim za wyróżnienia!! :*
Wszystkie trzy przekazuję dalej wszystkim kreatywnym osobom które zaglądają na mojego bloga :)




Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam słonecznie!!

19 komentarzy:

  1. wow! świetnie sobie poradziłaś z nie lada wyzwaniem!
    brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace jak zawsze piękne :)))
    Książeczka dotykowa robi wrażenie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ksiązeczka dotykowa jest rewelacyjna!!:) niesamowity pomysł!!:) karteczki też słodkie!:) kolorowy zawrót głowy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...jestem pełna uznania i podziwu dla Twoich prac :) są śliczne :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie lada wyzwanie ,ale dałaś radę .Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie prace jak zwykle są Świetne..pełne ciepła i soczystych kolorów które uwielbiamale pomysł i wykonanie książeczki dotykowej mnie powalił na kolana. Jestes niesamowita !!! podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Cię podziwiam za podjęcie się tego wyzwania z książeczką dotykową, wyszła fantastycznie, a najbardziej budująca jest świadomość, że dziecko pozna kawałek świata dzięki Twojej twórczości. :* Kartki też super, jak zwykle, ale ta książeczka, tak byłam jej ciekawa - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mogłabyś pokazać środek płytownika? z czego go wykonałaś? Chciałabym zrobić córce i szukam pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo :*

    Madzioza, pokazałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo... ja tez pod wrażeniem książki!Niesamowite, że scrapbooking (dla nas kolory, wzory) też może być dla niewidomych. Gratuluje i życze dalszych takich wyzwań.
    Gonek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dotykowa książeczka jest świetna!
    Jestem pod wrażeniem, świetnie sobie poradziłaś.

    Bardzo podoba mi się schowek na płyty!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i powstała książeczka, barwo świetnie poradziłaś sobie z tym zadaniem!!! Może gdybym i ja miała taką książeczkę wreszcie przestałabym mylić: lewą z prawą!
    Kartki prześliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, rewelacyjna, unikatowa (mogę tak bez końca:) ) książka!!!
    Cudowne wykonanie!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany. Książeczka jest niesamowita. Wspaniale sobie poradziłaś z tym trudnym tematem. Mały czytelnik z pewnością będzie miał frajdę czytając tę książkę. Podoba mi się też płytownik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję-śliczny jest!
    A książeczka bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książeczka dotykowa spowodowała, że zastanowiłam się, czy dałabym sobie radę z takim wyzwaniem... Stwierdziłam, że chyba nie i dlatego chylę mocno głowę przed Twoim mistrzostwem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko boskie! Ale książka dotykowa mnie powaliła - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem książeczki dotykowej... Naprawdę świetnie Ci to wyszło!! Dziecko musiało być zachwycone!!

    OdpowiedzUsuń
  19. och no dopiero dostrzegłam tę książeczkę dotykową, gratuluję świetnie wypełnionego mega wyzwania, jest czego się uczyć od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)