13 czerwca 2009

Dzień Taty tuż, tuż...








Kartki są dostępne w Pakamerze :) Zapraszam!

10 komentarzy:

  1. Kartki super!!! Zastanawiam się jak to zrobiłaś,że one są męskie?
    Czy to ta odrobina pozornej"niedbałości"...?
    Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. faaajne! i super patent na tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podobają! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, szczególnie podoba mi się ta z zielonym kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te kartki, zwłaszcza pierwsze dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woow stunning. each and every one i love. colours are fantastic and so beautifully made.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem! prześliczne tatkowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita! Napatrzeć się nie mogę. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje kartki jak zawsze powodują, że uśmiech pojawia się na mojej twarzy, no i przypomniałaś mi o tym ważnym dniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)