19 czerwca 2009

My little Angel

Robiłam tego "scrapa" dwie noce, przez co wszystko inne zostało odłożone na później, scrap zajął miejsce na stole i nie byłam w stanie odejść od tej pracy nie skończywszy jej. Dzisiaj nad ranem przykleiłam ostatniego motyla i uznałam że skończyłam ;) Za to miałam ogromne opory przed przyklejeniem Alicji skrzydeł, trochę się zmusiłam i są ;) Zdjęcie dość aktualne, bo z maja tego roku, jedno z niewielu na którym Alicja nie ma dziwnej miny, uchwycona chwila zamyślenia mojej anielicy z różkami diabełka ;). Osobiście jestem bardzo zadowolona z tej pracy, mimo iż efekt końcowy tradycyjnie rożni się od początkowego projektu, pocieszające jest to, że nie jestem odosobniona w tym temacie ;p.


Większe zdjęcie po kliknięciu w" miniaturę"










Materiały:
papier Daisy D's Lullaby Patchwork
kalkomanie Daisy D's oraz Basic Grey
kwiaty prima, papierowe różyczki oraz sztuczne kwiaty z kwiaciarni, liście róży Prima
guziki, krople akrylowe
tusz Tim Holtz Walnut Stain
czarny puder do embossingu HeatIt Up
stemple: Rayher - tło w kropki, Fancy Pants, Dimensions - motyle
tiul, szycia maszynowe oraz brokat + kilka ćwieków



Miłego początku weekendu!! Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Aga!!!!!!!!!!!!!!!
    Podczas rozmowy telefonicznej nieskromnie mówiłas, że Scrap jest piekny..... Ale Okreslenie "piekny" to BARDZO mało powiedziane.

    To prawdziwe mistrzostwo.
    Zdolna Baba jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny !!!masz zupełne prawo być z niego 100% zadowoloną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, rewelacja, nie narzekaj!!! Fota Ali piękna!!!! A kwicie jakie cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, i super połączenie kolorów. Ja też mam opory przed doczepianiem dzieciom skrzydełek i jeszcze się nie przemogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAA!!!
    przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca,zakochałam sie w niej:)
    a wogóle ściskam was mocno i pozdrawiam,czesto tu zaglądam,ale nie zawsze mam siły,żeby cos skrobnąć,a że dzisiaj mam gorszy dzień to tutaj sie pocieszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba - i układ i wykonanie i wszystkie szczególiki i dodatki. bardzo fajna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś zrobiłaś cudo !!! często do ciebie zaglądam ale mało komentuję, a dzisiaj musiałam zostawić chociaż jedno zdanie :)
    pozdrawiam gorąco
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski, poprostu brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, wiedziałam, że jak w końcu się przełamiesz to zrobisz cudo! :* jestem z Ciebie dumna, teraz już musi pójść z górki i będę nękać o layouty!!

    OdpowiedzUsuń
  11. scrap robi wrażenie bardzo dopracowany a Anielica urocza rzecz jasna;D

    OdpowiedzUsuń
  12. REWELACJA!!! Nic dodać, nic ująć!

    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękny ..
    Od jakiegoś czasu zaglądam i podglądam, bo ja początkująca jestem, musze przyznać że Twoje prace są niesamowite i bardzo inspirujące :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny w każdym calu i szczególiku!!!!!!!!!!!Tylko podziwiać pozostaje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa (krzyk)
    jakie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca, dopieszczona, niesamowicie kreatywna i widać, że robiona z wielkim sercem:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Scrap jest nieziemski! Po prostu przepiękny! I dobrze,ze przemogłaś się i uskrzydliłaś Alicję - w tych kwiatach wygląda jak elfik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie odcienie zieleni - są takie nostalgiczne .. :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)