02 lipca 2009

Do zobaczenia za....

...około 2 tygodnie :D W sobotę wylatujemy na wymarzone wakacje, marzenie spełnia się dzięki mojemu P. :* Już dzisiaj dopada mnie ogromny stres, ponieważ lecę sama z dziećmi i to z Berlina, jeszcze kilka spraw do załatwienia i pakujemy się. Poniżej migawka z tego cudownego miasteczka gdzie spędzimy czas, ciekawe czy ktoś odgadnie co to za miasto, gdzie saturatory stoją na chodniku, na każdej wieży jest bocianie gniazdo i gdzie ludzie żyją w zwolnionym tempie...mam nadzieję odpocząć.

Kliknij na zdjęcie aby je powiększyć ;)


Korzystając z okazji na blogu Polki scrapują jest wyzwanie wakacyjne, zapraszam serdecznie do udziału !


Pozdrawiam Wszystkich wakacyjnie!!


P.S.
Przywiozę "coś" z tego zakątka gdzie spędzę wakacje, dla pierwszej osoby która odgadnie co to za miejsce ( na zdjęciach powyżej), albo określi rejon Hiszpanii w którym to miasteczko leży. (Wykluczam odpowiedzi osób które informowałam dokąd wyjeżdżam ;p) Liczy się tylko wpis w komentarzach :)

37 komentarzy:

  1. nie próbuję nawet zgadywać, gdzie się wybieracie, ale życzę Wam udanego wypoczynku i znośnych upałów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obstawiam Katalonię :) zdjecia niezbyt podpowiadają konkretne miesjce... analizując architekturą na zdjeciu z balkonami i witrynę sklepową może to być Barcelona, Barri Gotic, ale... może to być również Girona.
    Może lecisz byczyc sie na COsta Brava i odwiedzisz pobliską BCN?
    To mój głos :)
    W każdym bądź razei życze cudownych wakacji, hiszpania jest bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałego, wakacyjnego wypoczynku dla Was życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  4. przychodzi mi do głowy tylko Salamanca;)))
    ale jeszcze pomyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moze to Avila w środkowej Kastylii..

    w każdym razie piękne miejsce!

    udanego urlopu życzę :*
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cáceres
    to moja odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miejsce piekne! hmm.. Avila?
    bo region z bocianami to moze byc Kastylia ;)
    udanego urlopu zycze!
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie byłam w Hiszpani i nie wiem gdzie to jest, ale życzę udanych wakacji. W co zresztą nie wątpię :) I wracaj do nas szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja obstawiałabym Caceres i Estremadurę, ale lato w centrum Hiszpanii bez morza? tylko dla prawdziwych zapaleńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie zgadnę, ale już zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja napisałam dwa razy? to przez ten upał ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam wszystkim za życzenia!

    Dodo jesteś bardzo blisko ;) Podpowiem : wino ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, piękna okolica. Mi na myśl przychodzi Don Kichot i La Mancha :) Tak czy inaczej, miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i w końcu nie dopisałam :) Ciudad Real (stolica regionu) albo Valdepenas ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mnie wciągnęło ;) hmm tez miałam iść śladami Don Kichota, ale agutek_b była pierwsza ;)
    ostatni mój typ to Segovia...
    a może Toledo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. następna podpowiedz: stolica, niekoniecznie państwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. już więcej nie podpowiadam! idę się pakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja obstawiam: San Sebastian czyli Donostia lub Camino.

    Miłego wypoczynku ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. może Andaluzja? ;)
    pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem wykluczona ze zgadywania :D Ale mam nadzieję, że naładujesz akumulatorki, odpoczniesz, takie cudne wakacje należą Ci się po dłuuugim okresie wspaniałej, ciężkiej pracy!! Tylko wróć!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga-odpoczywaj pełną piersią~!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja stawiam na Barcelone.
    Hmmm albo Malaga?
    Milego urlopu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego odpoczynku :)
    Tarragona? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłego odpoczynku :)
    Tarragona? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdziekolwiek masz zamiar polecieć - życzę Ci udanego odpoczynku! Nazbieraj w kieszenie:-) całą ta atmosferę, zapachy, smaki, kolory tego miejsca, abyś miała co wspominać przez następny rok! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. miłych i spokojnych wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie zgaduję, ale życzę wspaniałego urlopu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie zgaduję, ale życzę wspaniałego odpoczynku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Malaga? La Rioja?

    OdpowiedzUsuń
  30. ja właśnie wróciłam z Hiszpani i obstawiam Avilę lub Alcala de Henares.:)
    ze wskazaniem na Avilę:)
    mielgo wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  31. Miłego i udanego wypoczynku i nabieraj siły na następne piękne twórcze prace,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Według moich obliczeń koniec urlopu, wracaj bo my tu czekamy na Ciebie ;D

    ...z roztargnienia już to napisałam pod poprzednim postem, ale to nic po prostu w pełni oddaje moją tęsknotę ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)