27 lipca 2009

Nasza gwiazdka ;)

Już się nie mogę doczekać świąt Bożego Narodzenia...to chyba przez te upały ;)
Album na bazie gwiazdorskiej ze Scrapińca, wykorzystałam zdjęcia Alicji wykonane podczas jej występu w Teatrze Polskim, w styczniu tego roku. Do ozdobienia bazy użyłam : papiery October Afternoon, moja miłość od pierwszego "spojrzenia", wstążki Safisa [ są dostepne w Centrum Hobbystycznym Decou w Szczecinie w imieniu Kasi Synakiewicz zapraszam ;)], guziki od mojego kochanego dostawcy guzikowego :*, dziurkacz gwiazdka, brokat Stamperii oraz perełki samoprzylepne.



















14 komentarzy:

  1. jest prześliczny...:)tęskniłam za twoimi pracami:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny albumik!!!! Efekt iście gwiazdorski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cud natury zima w środku lata :D Ty to umiesz zaczarować! Śliczny, ciepły albumik, świetna baza, a papiery OA to rarytasy - rewelacyjny wybór! Zastanawiam się co z nich jeszcze powstanie!? Brawo!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. albumik przecudnej urody, podziwiam za precyzje i cierpliwość przy wycinaniu papierów pod tak nietypową bazę ;D
    całość absolutnie rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. súper lindo!
    te felicito!!
    un abrazo desde Chile
    Carolina
    ya soy tu seguidora!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Olá! Conheci o seu cantinho e é tudo de bom!
    Lindo e criativo!... Amei mesmo!!!
    Parabéns pelo seu trabalho!
    Se puder, dê uma espiadinha no meu:
    magiadaines.blogspot.com
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!!!
    Fantastic album!!! Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny album!
    No tak sezon zimowy juz rozpoczety :)
    Na wyspach tez juz wyszly nowe papiery...

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super jejku jak ja kocham takie albumiki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny, zgadzam sie z Karolą, czarujesz swoimi pracami ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)