22 lipca 2009

ONGI ETORRI!....

..... w języku baskijskim oznacza to "witam".
Wszędzie dobrze ale najlepiej jest w domu ;) Wakacje były wspaniałe, przeżyłam wiele cudownych chwil, zobaczyłam niesamowite miejsca, zamierałam ze strachu i z zachwytu...zdjęć mam tyle, że chyba przez rok tego nie "przerobię" ;))) Próbowałam wybrać kilka fotek z tysięcy jakie zrobiliśmy i po godzinie miałam ponad 200 które chciałabym pokazać...zdecydowałam, że pokażę tylko kilka z ponad 5000 ulubionych ;P.


Zachód słońca nad Atlantykiem i kolory oceanu pozostaną na zawsze w mojej pamięci, ogromne fale i szum wody.... ten widok podziwialiśmy w Biarizz we Francji.




Nieustannie zachwycałam się kolorami wody (i nie tylko wody), wszędzie była krystalicznie czysta .....



I moja ukochana lawenda! Rosła praktycznie wszędzie, rozsiewając swój cudowny zapach

I ciepła woda w oceanie....ehhh



Palmy, też były praktycznie wszędzie :) to jedna z mniejszych !


Wyspa z latarnią morską w Santander



Teraz próbuję powrócić do szarej rzeczywistości, czeka na mnie masa pracy ....


P.S.

Przywiozłam małe "coś" dla osoby, która odgadła gdzie miałam spędzić urlop, szkoda tylko, że ta osoba nie podpisała się i zostawiła anonimowy komentarz :( Postanowiłam więc wylosować jedną z osób, które pozostawiły komentarz ;P


Osobę która zostawiła 11 komentarz (pod postem poniżej) poproszę o adres :) agnieszka@mirabeel.pl

Pozdrawiam wszystkie nocne marki! Spokojnej nocy!

6 komentarzy:

  1. Wróciłaś:*
    Mam nadzieję, że wypoczęłaś i naładowałaś akumulatorki :)
    Piękne zdjęcia, wspaniałe miejsca, teraz czekamy na więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To wspaniale, że odpoczęłaś i masz piękne wspomnienia (no i fotki):) Na pewno z tych wrażeń wyklują się nowe pomysły, które będziemy jak zwykle podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście PIĘKNE miejsce - to nie krzyk ... to jęk zachwytu :):):):):)

    Dla mnie to normalne, że z tak wspaniałych wypraw jest Tyyyyyyle zdjęć:)

    Sądzę, że w niedługim czasie zobaczymy u Ciebie album z tego przeuroczego miejsca:)

    A zwycięzcy gratuluję:)
    sama nie wiedziałam co to za miejsce:(

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś szczęśliwie! Wakacji w tak pięknym miejscu zazdroszczę! Bardzo dziękuję za albumik, jest śliczny, czeka skryty na wręczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia... Raj na Ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotki zapierają dech w piersiach - Mirabeel wszechstronnie utalentowana!
    Kolory są niesamowite. Nie ma to jak morze!!!!
    Pozdrawiam
    Izabela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)