30 lipca 2009

Praca wre....

...rozpędzam się powoli po urlopie ;) Jak na razie same kartki są na stole, albumy i prywatne projekty czekają w kolejce.

Poniżej kartka na wyzwanie na blogu 2 Sketches 4 You.
Jakaś sielsko wiejska ta kartka mi wyszła ;)








Tą kartkę wykonałam z ciekawości, najpierw zobaczyłam ją u Bibbi, później kliknęłam w podany link do kursu. I tak powstał lift kartki Johanny. Trochę ją dopasowałam do długości kartki A4, jeśli ktoś chce to podam wymiary "polskiej wersji" w centymetrach ;P Kartka robi niesamowite wrażenie, ale jest dość pracochłonna... w każdym razie polecam!










Edit:

Poniżej wymiary dostosowane do formatu A4, niebieska linia oznacza miejsce nacięcia, różowa to zagięcia. Mam nadzieję, że schemat jest czytelny :) Aby zobaczyć zdjęcie w większym rozmiarze należy kliknąć na nie.



Pozdrawiam i dziękuje za pozostawione komentarze!
Miłego wieczoru!!

25 komentarzy:

  1. absolutely fabulous in every way!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolna BESTIA :)))

    Ściski Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Agnieszko!
    Kartka jest bajeczna :)
    nie mogę się doczekać reakcji Rodziców :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki, szczególnie ta nietypowa, bajeczne! Bardzo chętnie poznałabym wymiary "polskie" jeśli można!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetna ta kartelucha!!! Nie wiem, czy moja mocno ograniczona wyobraźnia przestrzenna poradziłaby sobie z tak skomplikowaną konstrukcją, ale chętnie poznam te wymiary i może się do niej przymierzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj robi wrażenie, robi !!!!
    Przepięknie ją zrobiłaś !!!!
    Zresztą żadna to nowość :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, Piękna, Piękna, nie mogę powiedzieć nic więcej.
    WOW !!!!!!!!!
    Chętnie poznam polskie wymiary, już się nie mogę doczekać żeby taką zrobić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. och co za zaj.... kartka. Miodzio!!!
    Jeśli moge prosić to też bym chętnie jej wymiary poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW stunning work! Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam, że Ci się chciało! naprawdę, że tak powiem - SZACUN :) a może kurs na forum do tej kartki zrobisz? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne karteczki! a do tej drugiej konieczne wymiary!proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. REWELACJA!!!
    Kartka robi niesamowite wrażenie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna, widziałam gdzieś ten układ, ale bez kursiku. dziękuję za link, no i przydałyby się twoje wymiary na pewno byłyby pomocne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. sielsko milo i tak przytulnie : śliczna karteczka :) i ta przestrzenna swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. karteczka jest cudna, sama zamierzałam się do niej ale jeszcze się nie ośmieliłam - jesteś pierwsza i suuuper Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka jeśli możesz podaj wymiary z polskiej mierze bo podejrzewam, że nie jedna z nas skusi się na to cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie chce mi się robić, ale Twoja wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z każdą kolejną pracą zachwycasz mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful love it thank's for playing at 2sketches4you.

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za polską wersję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Both your cards are amazing

    Congratulations on making the Top 5!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kartka!!! Fajny pomysł i piękne wykonanie, jak zresztą wszystko tutaj :) Dziękuję za szablon i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super!!!
    Robię teraz podobną na rocznice ślubu rodziców.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga mała propozycja z mojej strony, po prawej stronie masz "KURSY", myślę że szablon do tej czarodziejskiej kartki możesz tak wrzucić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)