21 sierpnia 2009

Losowanie Candy

Nadszedł TEN dzień :) Zaszalałyście z komentarzami, dziękuję Wam serdecznie za udział w Candy!! Mam nadzieję, że osoba którą wylosuję za moment będzie zadowolona z cukierasów ;P


Poniżej zawartość kuferka i nie tylko... niestety kuferek jest zbyt mały aby wszystko pomieścić ;) :

-ticket book Hush a Bye
-baza okragła tagbook tekturowo - korkowa
-perełki samoprzylepne
-wstążki Safisa, rózne kolory razem 16 m
-kwiatki papierowe prima oraz kwiaki z tkaniny ponad 100 szt
-garść guzików w słoiczku
-wordbook Baby
-taśma dystansowa na rolce
-kwadraciki dystansowe
-sprężyny do bindownicy (bind in all) 20 szt
-papierowe torebki 10 szt
-biały karton w linie 10 szt
-papierowe serwetki ażurowe
-notes
-i rzecz jasna kuferek :)


I to wszystko wędruje do osoby, która zostawiła 28 komentarz pod tym ---> postem :D


Ja już wiem kim ta osoba jest, ale nie powiem ;P Osobę tą poproszę o adres na maila : agnieszka@mirabeel.pl

Jeszcze raz Wszystkim dziękuję ! Życzę Wam pięknego słonecznego weekendu !


P.S.
Dla Pejtoon czeka mała niespodzianka, poproszę Cię o adres na maila agnieszka@mirabeel.pl

25 komentarzy:

  1. ośliniłam klawiaturę niemalże jak zobaczyłam zawartość walizeczki ;P szkoda, że to nie ja. gratuluję zwyciężczyni!

    pozdrawiam.
    aga82.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. o rety!!!! ale cudów!!!!! dostałam oczopląsu:D
    Aga Ty to jesteś:)
    z ciekawości idę policzyć kto wygrał, która to taka szczęściara (ja szczęścia nie mam):(
    lecę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. yyyyyyyy ja??

    nie, nie pewnie źle policzyłam

    idę jeszcze raz policzyć:/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje..i tej co wygrała I pejtoon_ Martusi..

    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. i jak policzyłaś??? GRATULUJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. o rety!!!!!!
    zemdlałam:)

    serdecznie dziękuję jestem w szoku!!!!!!! jak dojdę do siebie to napiszę:D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję;) Ah cudna zawartość: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje. Pyszności się trafiły, że hoho :)
    Taki dzień dziecka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Zielonookiej!!
    Rzeczywiście kuferek skrywał saaame skarby :D

    ojej, teraz patrzę, czytam raz jeszcze posta .. patrzę na komentarz w moim blogu i przecieram oko .. czyżbym już na drugie też słabo widziała :D ale nie jednak nie :D
    Ale się cieszę!! Radość jak u maleńkiego dziecka :D
    Mirabeel jesteś kochana :*:*
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulujemy zwyciężczyni :)
    Wspaniałe candy, na prawdę! Może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chlip... a najbardziej mi żaaaaal...


    tych kratkeczkowych wstążek...

    Gratulację dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze,że już po losowaniu. Oglądając codziennie dodawane skarby, można było z niecierpliwości dostać jakiegoś zawału, albo co najmniej globusa.
    Zielonooka gratuluję;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje gratulacje :D szczęściara z zielonookiej jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawartość kuferka wsapniała.
    Gratulacje dla zielonookiej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję i tak nadal wydaje mi się, że to sen:)
    Aga uszczypnij mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. GRATULACJE, na pewno super cuda wyczarujesz z tych wspaniałości :) ale ... no, zazdroszczę, jak nic :p

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje dla zielonookiej!
    oczy przeciera i jeszcze nie wierzy
    hahaha!
    ale policzone rzeczywiscie, nie chce wyjsc inaczej! ;)
    pozdrowka cieple

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję (i zazdroszczę ;))zwycięższczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Toż to nie kuferek, a kufrzysko:)))Tyle wspaniałości, to gratulacje dla zwyciężczyni i ukłony w stronę Mirabeel jako sprawczyni takiej radości:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. o buuuu, a nieładna maszynka losująca!!!!
    gratuluję szczęśliwcowi!

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, no podobno kto nie ma szczęścia w losowaniu ten ma szczęście w... ?
    Gratulacje i moje, ale z nutką zazdrośnictwa takiego małego, ale jednak. (((:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)