31 sierpnia 2009

Nie lubię poniedziałku...

...ten jest wyjątkiem :D Wspaniała wiadomość mnie dzisiaj "obudziła" nasza kochana Gabcia o świcie urodziła cudną dziewczynkę, wiem bo już zdjęcie widziałam :) Mam łzy w oczach, bo mała ma na imię ALICJA!!!! ehhh uwielbiam takie wiadomości! I tak oto mamy nową artystkę w naszym gronie :) Iwonko jeszcze raz GRATULUJĘ!!

Dziewczyny zaszalały i otrzymałam dwa wyróżnienia, jedno od Justyny/Maliny   :



I drugie od Belyona:

Z całego serca dziękuję!! Wyróżnienia przekazuję całemu naszemu polskiemu światu scrapowemu :)

Bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze! :**
Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałkowego popołudnia!

2 komentarze:

  1. No to w takim razie Gratulujemy z całych sił :) A wygrane zasłużone na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Aga!!!!!! Dzięki za tak cudowną wiadomość - czekałam niecierpliwie:D
    ale super, że Alicja jest już na świecie:D

    a i gratuluję wyróżnień - zasłużone:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)