30 sierpnia 2009

Papierowy patchwork

To idealny sposób na wykorzystanie resztek papieru, jakie nam pozostają po wykonanej pracy. Zbieracie "okładki" z zestawów papierów? Ja zbieram!! Są najczęściej sztywniejsze niż papier, można je z powodzeniem wykorzystać do wykonania etykiet, lub właśnie tak jak poniżej zrobić papierowy patchwork :)


Z papieru wycinamy cztery, jednakowej wielkości kwadraty:


kwadraty przyklejam punktowo na docięty karton :

Następnie przyszywam je zygzakiem lub innym ściegiem maszynowym :



Często też korzystam z dziurkacza z motywem kwadratu, wtedy mam pewność że wszystkie kwadraty będą idealnie równe. Podobnie jak wyżej, przyklejam kwadraty do kartonu i przyszywam, w tym przypadku każdy kwadracik przyszyłam osobno wykorzystałam do tego różnego rodzaju ściegi.









Gotowe kartki :






























45 komentarzy:

  1. Takie małe skrawki papieru a tyle możliwości.
    Zakochałam się w Twoich patchworkowych kartkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki, świetny pomysł!
    Na pewno wykorzystam. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł i wspaniały efekt. Dzięki, pewnie niebawem coś zmajstruję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł!!!:)
    ale się naprodukowałaś karteczek - fiu fiu:D
    cudniaste są:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są rewelacyjne :) Bardzo fajny pomysł. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam patchworki w kazdej postaci:)!!!Te skrawki papieru plus maszyna do szycia to jest to co szlaneie mi sie podoba!!! Nie mam jedynie maszysny do szycia ale może to się zmieni??:):) Póki co kleje patchworki i maluję patchworki!! i podziwiam te karteczki rzecz jasna! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem oczarowana, zwłaszcza drugą pracą, chociaż im niżej zjeżdżałam, tym mniej byłam przekonana, bo każda z prac jest piękna. Technika jakże prosta, a jaka urokliwa. na pewno będę próbować

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż....
    ukłony po sama ziemię!
    xoxo malna

    OdpowiedzUsuń
  10. Your sewing cards ---- wonderful!!!!

    I like them!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysl, szkoda,że nie mam maszyny...
    A kartki w Twoim wykonaniu cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze zbieram opakowania i często wycinam z tych "kwadracików" ozdobne kształty, gdy szkoda mi całego arkusza :),
    Te pachworkowe pomysły są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne,slodkie,lekkie...romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. :*:*:*
    dzięki za podsunięcie świetnego pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł wart wykorzystania!Kartki fajne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Просто великолепно!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha czyli dalej muszę myśleć bindownica czy maszyna.. :)
    Piękne kartki, dziękuję za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki przepiękne! jeszcze trochę tu pozagądam i zachoruje zupełnie na maszyne....

    OdpowiedzUsuń
  19. przecudne i mega urocze kartki!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super! super! to jest właśnie TO!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne kartki, pomysl rewelacyjny - cudnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki, pomysł fantastyczny!!! Pewnie teraz dziurkacze z motywem kwadratowym znikną ze sklepów;)
    Sama już patrzyłam gdzie dostępne;)))
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  23. super! przesliczne sa te kartki!!
    sama chyba je wyprobuje ;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki! Im Dalej zjeżdżałam tym piękniejsze! Dzięki za rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam efekt patchworku na kartkach, więc nie mogłam przejść obojętnie nad tą serią;) no i jeszcze te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest niemożliwe więc jakie cudne kartki moga powstać ze zwykłych kwadracików. ŚLiczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, beautiful work! Love your patchwork cards!

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę przyznać,że cykl-"zobacz jak ja to robię" -bardzo mnie wciągnął! Jak to mówią -najciemniej jest pod latarnią,dlatego liczę na ciąg dalszy genialnych i prostych rozwiązań.Nie ukrywam,że dużej części scrap przydasiów nie posiadam,ale post o listkach zaowocował odkurzeniem ozdobnych nożyczek :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny pomysł i swietne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te Twoje karteczki :D Kiedyś też zrobiłam taką karteczkę z "resztek" ale już całkiem o tym sposobie zapomniałam :D
    Dziękuję za przypomnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty to potrafisz zrobić cuda z niczego. Gratuluje kreatywności!

    Pozdrawiam. Gonek

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, przypadkiem trafilam na Twoj blog...kartki sa boskie. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Też lubię takie rozwiązania resztkowe.
    Najczęściej używam resztek papierów do pakowania prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mirabeel jesteś niezastąpiona,uwielbiam Twoje kursy. Strasznie dużo się od Ciebie ucze. Dziękuje i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. I am shaken by works!! I consider all!

    OdpowiedzUsuń
  36. baaardzo dziekuję za kurs :)
    na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Agnieszko kurs jest wspaniały, jak z reszta wszystkie Twoje prace i wlasnie z niego skorzystalam . Pozdrawiam Cieplutko Madi

    OdpowiedzUsuń
  38. a tu Ja zmierzyłam się z Patchworkowym kursem :) http://kasiulkowo.blox.pl/2009/09/Patchwork.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Aaah ten kurs!!!
    nareszcie go znalazlam! wczesniej widzialam, ale chodzil za mna, a teraz przez przypadek :)
    dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  40. Te kwadraty na Pani kartkach wyglądają przecudnie. Dzięki Pani zamówiłam sobie właśnie dziurkacze kwadratowe i będę tworzyć cudowne patchworki :)))) Dziękuję za ten kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Seus cartões são lindos! Muito bom gosto na escolha das cores e dos enfeites. As flores são lindas! Parabéns!
    Beijos do Brasil, Luciana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)