26 sierpnia 2009

Różowo mi...

...rok szkolny się rozpoczyna, przybędzie mi obowiązków, Bartek pierwszy dzień w przedszkolu już jutro, Alicja do zerówki w szkole muzycznej...będzie się działo. Odpędzam więc zmartwienia, jak to sobie moje szkraby poradzą, zakładam różowe okulary i przyklejam uśmiech do twarzy ;) Prace też różowe, a co! ;) Beata vel Zielonooka chyba przygarnęła lenia którego chciałam jej dzisiaj wcisnąć ;P Jutro nowa dostawa na bloga :)

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!!





20 komentarzy:

  1. Piękne karteczki Agnieszko !!! Życzę dużo uśmiechów, radości i wytrwałości na caały wrzesień ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie wspaniale wychodzą różowe kolorki pod każdą postacią:)

    Życzę powodzenia dla dzieciaków.
    Z pewnością dają sobie radę z niewielką pomocą mamy:*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!! karteczki są suuuuper, baaaaaardzo mi się podobają:)


    hahahahaha dziękuję za lenia;D (niebawem oddam go komuś innemu;D)

    powodzenia dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł z tymi tagami! Pięknie wyszły te kartki.

    Mój mały też zaczyna - życie przedszkolaka - zobaczymy :)To chyba większy stres dla nas - mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem co czujesz, bo wiem co to znaczy jak nasze maleństwa nie są już ciągle z nami:) Ale nie martw się, bo to normalna kolej rzeczy w życiu:) Kartki są wysmakowane, pomysłowe, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczki są super! ten blog stał się ostatnio moim ulubionym :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim zostawiam uściski dla Dzieciaczków, wierzę, że sobie poradzą, a z Twoja cierpliwością i maminym ciepłem - musi się udać! Nie martw się na zapas! Jeśli chodzi o kartki - są piękne i słodkie, to ten Twój nurt, który bardzo, bardzo lubię, a co do lenia, to mam nadzieję, że Beata mi go nie sprzeda w kolejce :P :D Uściski mocne!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki :) Baaardzo piękne i pomysłowe :)

    Pozdrawiam dzieciaczki i życzę im powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno sobie poradzą... a kartka oj tak ciepła urocza po prostu słodka :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Это чудо какое-то!
    Не устаю восхищаться!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahaha a ja myślałam właśnie o Karoli:D (domyślna)
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  12. slodka ale nie przeslodzona! Zerkam tu do Ciebie od jakiegos czasu i wyjsc z podziwu nie moge! zarown ojesli chodzi o Twoje dziela jak i o czas, ktory na nie znajdujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Agnieszko! dzisiaj doszła do mnie rameczka!! Jest przeurocza!! Na żywo jeszcze piękniejsza!!
    Już stoi na półeczce i mnie pociesza :)
    Dziękuję Ci bardzo mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie przemiłe słowa!! :**

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!! Beauty unusual!! Very much very much it is pleasant!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Суппер мне очень нравятся ваши работы. они такие красивые и нежные не устаю смотреть и восхищаться. Я пока только недавно занимаюсь скрапбукингом, но ваши работы меня вдохновляют. Вы молодец.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)