16 sierpnia 2009

Takie tam ...

....weekendowe prace, pracowicie było ;) Jak widać sezon ślubny nadal w pełni :)






Miała być kartka pistacjowo różowa... i proszę bardzo :)



Na szcęście od czasu do czasu uda mi się zrobić coś dla dzieci :)


Składaki w pudełkach :



Wybaczcie, że nie pokazuję albumów w środku..są urocze, ale nie ma w nich nic zaskakującego, wykonane na zamówienie bez zdjęć :) Na pocieszenie napiszę, że już niedługo prace ze zdjęciami ;)




Niedawno od Enczy otrzymałam wyróżnienie, jeszcze raz Ci serdecznie dziękuję!!

Przekazuję dalej:

i z powrotem do Enczy :)
Mam jeszcze conajmniej kilkanaście ulubinych blogów, gdzie zaglądam prawie codziennie ( patrz kolumna z prawej ). Mimo, że często nie pozostawiam komentarzy podziwiam Wasze wszystkie prace i często do nich wracam żeby nacieszyć oczy :) Tak trzymajcie! Tworzycie piękne prace :)



Szczęśliwego poniedziałku Wam życzę!!

9 komentarzy:

  1. Ja też miałam pracowity weekend :-) Choć tak pięknych prac, jak Twoje nie zrobiłam. Uwielbiam Twój styl. Osoby, do których trafią te wspaniałości będą szczęściarzami!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to wszystko... CZYSTE! estetyka wykonania nieosiągalna dla mnie ;) podziwiam, cudności!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle piękna i delikatna 'produkcja' :))))

    i dziękuję za wyróżnienie :******

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne, delikatne, puchate, jak uwielbiam, ale to wiesz :D Dziękuję za wyróżnienie :* ale mi miło!!
    Całusy na początek nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka I just love your light pastels with the bright "splashes". Your blog really makes my day! Thanks for sharing ;)
    Nora

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te albumiki, takie eleganckie. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prace, delikatne i subtelne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)