14 sierpnia 2009

You & My

W przerwie na kawę zrobiłam ramkę ;) Bardzo prosta, zdjęcia jeszcze ciepłe bo z środy, na nich oczywiście zamyślony Bartolini i Bartolini ze mną :)
Ramka na karcie z bazy albumowej made by Scrapiniec, papier Fine Flocked Paper in Alabaster, kalkomania Art Warehouse, ćwieki Latarnia Morska oraz odrobina brokatu :)



Zmykam do pracy ;)
Dziękuję za wszystkie komentarze!! :*
Miłego popołudnia !

************************************************************************

A tak przy okazji....jak myślicie,czy Polski scrapbooking ma swój styl?
Jeśli tak to czy możecie go opisać?

14 komentarzy:

  1. fajne bardzo ładne zdjęcia i cała praca;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tu u Ciebie kopalnia doznań estetycznych i źródło inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  3. prosta, ale strraasznie fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola, tus trabajos son maravillosos!
    te felicito, desde Santiago de Chile,
    c@
    CarolinArtesanias
    www.carolinamaraboli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste i świetne :-)

    Pytasz się, czy polski scrapbooking ma swój styl? Tak, patrzę na niego świeżym spojrzeniem, bo odkryłam go dopiero w marcu tego roku... Wiem jedno, na pewno nie jest słodki do bólu, tak jak zachód ;-)
    Uważam, że jest bardzo twórczy, kreatywny, różnorodny, ekspresyjny, często intrygujący i napędzający.
    Serdecznie Cię pozdrawiam.
    p.s. Byłaś jedną z pierwszych osób, do których trafiłam na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! This was amazing!

    Johanna

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna !! i zdjęcia urzekające, bardzo, bardzo mi się podobają :)

    miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekna elegancka i ze smakiem
    bardzo, bardzo, bardzo:)) mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś niesamowitego -a takie proste... Zdjęcia fantastyczne, że o perfekcyjnym wykonaniu nie wspomnę
    -nie mogę się napatrzeć !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia...przecudne, aż zaparło mi dech w piersiach. Całość bardzo sugestywna i wymowna. Prostota a jakże piękna !!! Dodałam Cię do moich ulubionych blogów ...napewno nie raz zaispirujesz mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, delikatna, lekko nostalgiczna..

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że mamy swój styl, niepowtarzalny, przecież prace Twoje, Nowalinki, Agnieszki, Pasiakowej, Betik, Jaśminowejasi, Karoli, Beaty i wielu jeszcze innych są niepowtarzalne, inne, niesamowite, kreatywne, bierze się to stąd, że jak zaczynałyśmy, to nie było takiej bazy materiałowej jako obecnie, a i nie miałyśmy na to takich finansów. Podstawą naszych prac była więc pomysłowość, oszczędność i niesamowita inwencja twórcza! (Wykorzystanie tapet!). Tak naprawdę potrafimy przedstawić wszystko za pomocą skromnych środków!:) Nasze prace się wyróżniają, wygrywamy konkursy, projektujemy – mamy nasz polski scrapbooking! Nie mamy swojej nazwy, ale i tak bawi mnie jak „spolszczamy” tak wiele nazw dotyczących tego hobby.
    Uffffffffffffffffffffff! Mam nadzieję, że uzasadnienie się udało:)
    Aha, wiesz od dawna, że bardzo mi się podoba to co robisz:)
    Zastanawia mnie tylko skąd masz takie ciekawe papiery, w babeczki, z wisienkami, takie wesołe, smaczne radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomba! strasznie mi się podoba. Prosta ale z przekazem 8)

    :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)