15 września 2009

halloween?

... nie wiem czy w Polsce tak naprawdę obchodzimy to święto, ale poproszono mnie o kursik na kartkę z okazji Halloween, więc zrobiłam :) Kursik ukaże się niedługo w portalu Inspirander, jak tylko to nastąpi zamieszę link do kursu na blogu po prawej stronie pod etykietą kursy :)







U nas nadal chorobowo i wcale nie lepiej :( Już mam dość ;( nie możemy się pozbyć wirusów wrednych :/

Pozdrawiam Was serdecznie!! Wszystkim chorowitkom życzę duuuużo zdrówka!!
Dziękuje za wszystkie komentarze!

14 komentarzy:

  1. Łączymy się z Wami w choróbskach, jak tylko znajdę złoty środek na szybkie ozdrowienie bez nawrotów to dowiozę ;) a tymczasem chcę napisać, że możliwe, że Halloween u nas nijak się przyjmuje (może to i dobrze...) za to Twoja kartka jest świetna, ten pająk mnie rozweselił! Ściskam mocno!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pająk jest świetny, przyjacielski taki :) Co do Halloween - w Irlandii (jak jest w USA nie wiem) obchodzą to święto wyjątkowo hucznie, radośnie i dłuuugo, a my w Polsce po prostu najbardziej kochamy Boże Narodzenie :)
    Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihi świetna karteczka, pająk jest rewelacyjny:)
    pozdrowienia:D

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też wirusy, ciągle prawie 39 stopni i nie chce być mniej :/ Bardzo ciężko jest, jak dzieci chorują. Szybkiego powrotu do zdrowia życzymy i dużo cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka bardzo mi się podoba...a mojemu synowi szczególnie pająk ;)

    Trzymam kciuki za Was i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łączymy się w bólu chorowitkowym oraz w marzeniach o powrocie do zdrowia... A kartka cudnie ciepła i pogodna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka cuuudna!
    pająk superowy (chociaż ja jestem z tych arachnofobiowych)

    i mnóstwa zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasze wirusy też długodystansowce :( Życzę żeby wreszcie odeszły :-), A karteczka super, idealnie wpasowuje się w charakter Halloween. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest bardzo pienkna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczna karta, taka Halloween'owa :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. no to życze Wam powrotu do zdrowia,u nas podobnie,mała Ala choruje i starsza:))
    i jak zawsze same cuda tu podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. :) niesamowity jest ten pajączek z kartki - niech przegna Wasze wirusy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pająk no i to halloween'owe zestawienie kolorów!! ale samo święto to jakieś takie, no nie przemawia do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. That is so fabulous I love it! Wonderful Spider :) KIm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)