17 września 2009

Hurtem ;)

Dużo kartek i dużo zdjęć :) W ręce wpadły mi papiery I LOWE SCRAP z kolekcji Amber, no niestety to nie są papiery, które mogą zbyt długo leżeć...piękne, kartonowe arkusze. Nie opierałam się zbyt długo ( no może dwa dni ;P od otrzymania przesyłki) niesamowite turkusy i te przecierki, ach!! Papiery idealne do prac o tematyce ślubnej i nie tylko :)







































































Dziękuję za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia, niestety kiepsko nam to wychodzi chorujemy nadal i jest gorzej niż było :( Paskudne choroby!
Pozdrawiam serdecznie Wszystkich tu zaglądających!! I dziękuję za wszystkie komentarze!!

37 komentarzy:

  1. wow!!!!!!! no padłam, oniemiałam i wstać nie mogę
    cudniaste:)
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuuuu!!!! Ile cudowności :) Choroba Ci nie przeszkadza w tworzeniu jak widac :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego hurtu to nigdy dosyć!!!!

    a mnie szczególnie urzekła fioletowo-zielona, mrrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!Wow!Wow!
    Cuda, cuda, cuda !
    Przepiękne są, idealne, perfekcyjne !

    Życzę Ci zdrowia, bo sama choruje i nie mogę sie wyleczyć z ostrego niezytu zołądka ;( Zdrowia dla nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamusiu!! nie dość że taka ilość, to na dodatek co jedna to ładniejsza :D A słowa "O ta jest najlepsza" pojawiały się za każdym razem gdy zjeżdżałam na dół chcąc obejrzeć kolejne prace :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! I jaka ilość!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej! jakie cudeńka! wszystkie razem i każda z osobna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh! Too much - too much!!!
    I love it... Is that crackle on the flowers?
    Nora

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd bierzesz pomysły na te wszystkie karteczki?!?!?!? są piękne! jedna ładniejsza od drugiej :) i aż tyle ich zrobiłaś! jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  10. i jeszcze zapomniałam zapytac,czy te karteczki są otwierane? skąd masz koperty? też sama robisz,czy kupujesz gotowe? pytam,bo jeszcze nigdy nie robiałam kartek, to dziewicze tereny dla mnie! :) i nie wiem za bardzo od czego zaczac... co to za papier kremowy,na który naklejasz gotową kartkę? gruby jakiś, wizytówkowy? w papierniczym znajdę? może na maila odpisz mi w wolnej chwili, nie chcę zaśmiecac Twojego bloga takimi poradami...
    będę wdzięczna za pomoc :)
    magda.matraszek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. o ludu...oczopląsu dostałam...wszystkie są śliczne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!! Потрясающе!!!! У тебя золотые руки!!!
    Обожаю твои работы.

    OdpowiedzUsuń
  13. Just found your blog, fantastic things you make here, love it all!
    Will visit you again for sure!

    ERICA

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie będę wchodzić na Twoją stronę ....
    Za dużo koloru, za dużo piękności, za dużo wszystkiego na co ja czasu nie mam... choć chciałabym....

    Pozazdrościć i dołączam się do apelu o powrót do zdrowia!! Może choroba się mojej miny przestraszy i ucieknie:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne, chciałabym dojść do takiej perfekcji jak Ty. Brawo, cudownie, rewelacyjnie...
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ produkcja!!! rewelacja!! Piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Såo much beautiful things in yor blog. I`ve added you to my bloglist ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też padłam!!!!!Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. ilez cudowności natworzlas..choroba Ci słuzy:)a nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne karteczki, ilosc powalajaca. Twoja tworczosc jest jak zawsze fantastyczna i bardzo inspirujaca

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach jak tu cudnie u Ciebie! Zdrowiej koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Stunning Cards!!! I love them! You're very talented woman.

    OdpowiedzUsuń
  23. życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    wszystkie kartki są szczególne! ciężko mi wybrać najpiękniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne jak zwykle!
    Bardzo podobają mi się Twoje prace z wykorzystaniem kwadracików :) Pozwolisz, że się Tobą zainspiruję. Zaraz po tym jak moja maszyna zechce znowu ruszyć :(

    OdpowiedzUsuń
  25. o w mordeczkę...
    ile tego jest.

    Druga od góry w brązach "Ewa" jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  26. o.O matko oczopląsu dostałam :) wszystkie cudne! ale ta ostatnia to normalnie ciary :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow-wonderful cards, wonderful blog.
    Mel from Germany

    OdpowiedzUsuń
  28. brak mi słów...zatkało mnie...cuda...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. All of this cards are very-very beautful!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. All your cards are lovely! I especially like the red and black card! Super cute!

    OdpowiedzUsuń
  31. I especially love the red/black card but all your work is fabulous. I'll be back again for more inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  32. Loved my visit here and will be back - TFS!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)