29 września 2009

Merry... ?

Kolejna partia kartek, nie pokazuję wszystkich, nie chcę zanudzać ;) Kartki są już częściowo dostępne w galerii Pakamera {to info dla moich niecierpliwych klientów ;)}w następnej kolejności Trendymania, Arsneo oraz Brocante :) Zapraszam!






Wianuszki z ostrokrzewu robiłam już w zeszłym roku, więc odrobinę się powtarzam ;p

















Z całego serca dziękuję za wszystkie wyróżnienia jakimi zostałam w ostatnim czasie obdarzona! :**
Jesteście kochane!! Dziękuję!

To dla mnie wiele znaczy pomimo tego, że nie rozpisuje się na ten temat :) Wybaczcie, że nie przekazuje ich dalej w tej chwili, ale na pewno zrobię to w niedalekiej przyszłości :)

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających!! A zwłaszcza wszystkie nocne marki ;)

20 komentarzy:

  1. Lovely xmas cards they are.

    Hugs,Willy

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne papiery i prześliczne karteczki:))kiedy ja znów zacznę coś dłubać,bo mam straszne zaległosci w nowinkach,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie karteluszki jak z reszta wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana, ale produkcja - te i poprzednie kartki - wszystkie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto za Tobą nadąży? Feria pomysłów i barw. Bardzo zazdroszczę tych wstążek w kratkę, czy są kupowane w Polsce? Nie mogę nigdzie dostać takich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, jakie śliczne... Ja chcę już święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu. Fantastyczne karteczki. Te z wieńcem- też miałam taki pomysł- czekałam na dziurkacz. Teraz będę Liftować Twoje dzieło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie sa piekne:))
    a te wianuszki hmmmm tez chcialam podobne zrobic no ale nie bede sie juz powtarzać:))
    buziaki:*********
    aaa i dziekuje za pozdrowienia:D

    no i zdrowka, zdrowka, zdrowka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous wreath cards

    OdpowiedzUsuń
  10. Nacieszylam oko w "duszy tez mi gra",,,,,,,,,,sa po prostu piekne ....i juz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. coraz bardziej chce mi się już wejść w świąteczne zamówienia... Pani kartki są prze-prze-śliczne!
    Zapraszam także do mnie, choć ja, to dopiero zaczynam blogować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mirabeelko kochana,guru Ty moje!Miej litosc dla robaczka takiego jak ja i zdradz mi PROSZE jak udaje Ci sie wiazac te przecudne,boskie,niesamowicie prosciutkie i cudne kokardy ze wstazek??!!Ja na mysl o ich wiazaniu dostaje gesiej skorki i ile sie namecze przy tym to tylko ja wiem a i tak efekt koncowy daaaleki jest od tego co bym chciala:(
    Wlasnie produkuje sie nad karteczka swiateczna(zainspirowana-a jakze-Twoimi cudami) i wlasnie mecze sie ze wstazka:( Ech:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach święta...
    Masz talent! I to ogromny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)