01 września 2009

No i się zaczeło....

.... trzeba się teraz przeorganizować, dostosować do dzieci, z nocnego marka stać się skowronkiem.
Alicja szczęśliwa, bo już nie musi tęsknić za ukochaną Panią, koleżankami i kolegami :)
Na zdjęciu uchwyciłam moment jej zamyślenia, oj chciałabym poznać jej myśli w tej chwili :)


Pamiętacie kokardy we włosach?? W domu metry wstążek leżą, a moje dziecię miało gumki we włosach zamiast piękne kokardy ze wstążek Safisa hahahaah, żywa reklama ;p



Wszystkim Zerówkowiczom życzymy powodzenia w szkole, super kolegów, uśmiechu i wspaniałych wychowawców !!!


13 komentarzy:

  1. i Wam powodzenia, cierpliwości i samych przyjemnych chwil edukacyjnych! :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szkole! Pieknie udalo Ci sie uchwycic chwile zamyslenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I maturzystom zdania matury! :D

    ;)

    Oj tak tak wszystkim powodzenia ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie rzeczywiście,
    a córci życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dama !!!
    Na rozpoczeciu wygladała przepieknie :)

    Nie mogę się doczekać kiedy swojej córeczce bedę pleść warkocze :)

    Powodzenia dla uczniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie wyglądała Twoja córcia!
    Świetne jest to foto z zamyśleniem. Skrapniesz je?

    OdpowiedzUsuń
  7. stylowa mała dama! wstążki ekstra, no i warkoczyk!!! ale prawdziwa bomba to skarpetki z falbankami!!! :D że też ja raczej na takie strojenie dzieci szans nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jakie śliczne kokardki! Zatem powodzenia wam obu, tobie we wczesnym skowronkowym wstawaniu, a córci powodzenia i miłej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, ja to tez znam. Moja mala wczorj pierwszy raz do przedszkola poszla. Mama bardziej byla zestresowana niz corcia, hihihi.
    Powodzenia i buzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza królewna... a warkocz z kokardami dla mnie rewelacja ;-) Pozdrawiam i życze powodzenia małej w jej zmaganiach naukowych !

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w nowym roku szkolnym życzę!

    ps.pięknie uchwycone zamyslenie na pierwszym zdjeciu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)