08 września 2009

Świątecznie... oraz Laura's Sketch 34

Do mojej pracowni powoli wkracza świąteczna atmosfera, stali klienci składają już zamówienia. Będzie bardzo pracowicie ;), ale ja kocham Święta Bożego Narodzenia, więc tym bardziej praca nad świątecznymi projektami sprawia mi wiele radości !

Kartka na wyzwanie 2 Sketches 4 You : Laura's Sketch 34





Notesik na przepisy kulinarne, miły upominek od Św.Mikołaja ;)





Dla zainteresowanych, niebawem moje prace będą w sprzedaży w galeriach z którymi współpracuję.


Dziękuję wszystkim za komentarze oraz życzenia szybkiego powrotu do zdrowia!! 
Już czujemy się lepiej :)  :*

19 komentarzy:

  1. o matko!!
    twoje prace powalają mnie na kolana za każdym razem jak tu jestem!!
    Karteczka ma genialny klimat!!

    A notes jest .. uroczy .. niewątpliwie jeden z ładniejszych jaki do tej pory widziałam :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny patchwork :) cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!! your cards are truly stunning! they are works of art! fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, what a wonderfully nice card and mini album. Your stuff is wonderful. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ świątecznie i radośnie zrobiło :)
    a za oknem + 24

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie i tak świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przy takich cudenkach zima od razu robi sie przytulna!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne te prace, ale zimą powiało:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny zestaw, bardzo świąteczny, bardzo kolorowy i bardzo klimatyczny :))

    Właśnie doczytałam, że mamy dzieci w identycznym wieku, tylko płciowo odwrotnie :)), heh i tez chore ...

    Trzymajcie się cieplutko ...

    OdpowiedzUsuń
  10. aguś, cudne te Twoje "pczłorki"!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh my goodness this is just adorable! Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo świątecznie
    super notes

    OdpowiedzUsuń
  13. notesik jest poprostu cudownie przepiekny! inspiruje mnie na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach aż mi się samej zachciało zrobić coś świątecznego:)
    cudniasta karteczka i notesik:)

    uwielbiam Boże Narodzenie!!!:D

    Pozdrawiam serdecznie :)
    3majcie się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też biegnę wpisać, że cudne stworzyłaś karteczki i notes o charakterze (już!?) świątecznym. Generalnie mi się wszystkie Twoje prace podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. I adore it! You are so talented!!! Thank you for inspiration!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)