26 września 2009

Światowy dzień kartki :)

Już wkrótce, 3 października twórcy kartek z całego świata będą świętować radość tworzenia kartek. Ponieważ uwielbiam robić kartki mam zamiar się przyłączyć do zabawy. Tego dnia pokażę kilka nowych projektów :) Was też zachęcam do przyłączenia się do zabawy, na stronie WCMD znajdziecie wiele pomysłów oraz inspiracji na to jak uczcić ten dzień. Jeśli się zdecydujecie to swoje prace możecie zamieścić w galerii WCMD  uprawni Was to do wzięcia udziału w losowaniu nagród na blogu Paper Crafts Connection oraz na blogu Maxie Fab World. Zwycięzca zostanie ogłoszony we wtorek 6 października.
Każda osoba która chce wykonać pracę z okazji tego święta może dodać linka do swojego bloga na stronie WCMD :)

Aby zamieścić kartkę w galerii WCMD należy się zarejestrować na portalu, tutaj link do galerii ogólnej ---> GALERIA, a tutaj możecie założyć własną galerię ----> TWOJA GALERIA

Mam nadzieję, że wiele z Was dołączy do zabawy ! 
 Tworzymy piękne kartki, więc pokażmy je światu  ;)!




12 komentarzy:

  1. Dołączyłam - dziękuje i papiery Amber...ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączę, Ty mnie jak zwykle bardzo mobilizujesz :D Ściskam mocno!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mirabeel pisałam mejla do Ciebie i mi go wywala warum?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ich weiß nicht ;) dochodzą do mnie wiadomości, inaczej nie otrzymałabym informacji o komentarzu do moderacji ;) spróbuj na mirabeel@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)