20 października 2009

Gościnnie w grupie Złotych Rączek :)

Od dzisiaj mam zaszczyt gościnnie projektować dla sklepu scrap.com.pl, niesamowite wyzwanie znaleźć się w tak wspaniałej grupie projektantek, jakimi są Złote Rączki  :)
Z tej okazji przygotowałam komplet : zeszyt na przepisy, notatnik, oraz karteczkę okolicznościową. Materiały jakich użyłam to papier z zestawu  Magical Wishes Webster's Pages, ćwieków Vintage , kwiatki papierowe Latarnia Morska zestaw Sentymentalny, do tego dorzuciłam kilka guzików, trochę wstążek i gotowe :)
Zestaw przygotowany również z myślą o mojej wspaniałej sąsiadce, już wręczony :)



























Pozdrawiam Wszystkich tutaj zaglądających i życzę miłego wieczoru :)

31 komentarzy:

  1. Aga!!
    Ty wiesz co!!
    Gratuluję bardzo, bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень красивые сочные работы!!! Вы замечательная мастерица!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak zwykle u Mirabel: efekt- palce lizać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So sweet Agnieszka! I love the little bird house in there.
    Hugs,
    Nora

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smakowity zestaw:) Gratuluję nowej "posady":)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam :* pieknie,smacznie, pachnaco....cudnie
    gratuluję aga :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Fajnie, że się znalazłaś w tej grupie. teraz będziesz tworzyć cuda i tam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny i smakowity komplet!!!i już chyba wiem, co zrobię z tych papierów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!!
    Cuda stworzyłaś z tego papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetyczny komplet :)
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się cieszymyyyyy i mocno witamyyyy, i ściskamy też, i pozdrawiamy ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Wcale mnie to nie dziwi.
    Przepiękna seria.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bardzo się cieszymy i witamy!!! A ja się cieszę podwójnie (i gratuluję oczywiście - zasłużyłaś na to jak nikt inny)! Stworzyłaś cudowny komplet i niesamowicie mnie raduje myśl, że będziemy się nawzajem mobilizować i inspirować do pracy w jednym DT. Tylko dlaczego to nie ja jestem Twoją sąsiadką!?? ;)Bardzo jej zazdroszczę!
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiałam już w Inspiracjach u ScrapComPl. Postanowiłam jednak napisać i u Ciebie, że jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Очень-очень красивый набор,сочный,аж лета захотелось

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny zestaw!!!
    no i poraz kolejny serdecznie GRATULUJĘ!!!!!!!!!:D
    morda mi się raduje z tego powodu:D

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknosci!Podziwiam kunszt,Mirabeel :-) :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję "awansu". A komplecik bardzo ładny - jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ech no właściwa osoba na właściwym miejscu po prostu !!!!! a pomysł na wykorzystanie tych papierów no bomba !!

    OdpowiedzUsuń
  20. ой, как красиво, по летнему мило, нежно

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny zestaw! Biegne obejrzec ten Websterowy papier, bo wzor jest urzekajacy.

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam po odbiór wyróżnień:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Aga gratuluję z serca całego a komplecik jest boski po prostu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach jakie smakowite:) Z niecierpliwością zawsze czekam na Twoje kolejne prace... No i gratulacje, moja droga:)

    OdpowiedzUsuń
  25. blog wspaniały...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)