03 października 2009

Happy Card Making Day!


23 komentarze:

  1. jak zwykle zachwycające! Miłego i owocnego świętowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. My też świętujemy zapewne przeczytałaś że razem z dzieciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :D
    Ach mają ten klimat świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjedź do nas Mikołaju... super karteczki :D Miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba. Super pomysł na zawiazanie wstążki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach,jakie piekne!Jak sie na nie patrzy to juz chce sie swiat :-)
    (Ja takze juz z wena przysiadlam do stolu i okazalo sie ze moj malo uzywany dziurkacz okragly(kolo),zepsuł sie!No nic,wena poczekac musi bo do kartek robienia zaplanowalam uzyc wlasnie ow dziurkacz..)
    Milego swietowania :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to potrafisz:) - piękne
    ściskam moooooooooocno:*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kartki. Za kazdym razem jestem pewna, ze właśnie znalazłam wzór kartki świątecznej, który spełnia wszystkie moje wymagania. A tu kolejny post, kolejny wzór i kolejny dylemat. Uwielbiam połączenie wstążeczek, kokardek z perełkami. A ta kraciasta wstążka... bajeczna!
    dzięki Tobie pamiętam o wszystkich urodzinach, imieninach :) z wielką chęcią jubilatom czy solenizatom wręczam tak wspaniałe dzieła sztuki :-)
    dzięki Aguś!!!

    Ps. nadal nie wiem, który wzór/wzory będzie najodpowiedniejszy :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki piękniuchne. Ale jakiż pomysl świetny, ptaszki odlotowe i w ogole calość rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż można powiedzieć, znów pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje świąteczne kartki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy World Card Making Day to you too and greetings from Finland! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wnderful cards - love the plaid ribbon

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your cards. i love how you used the ribbon in each card.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne te karteczki! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. witam, zapraszam po odbiór wyróżnienia na: http://magdamatraszek.blox.pl/2009/10/wygralam.html

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Totalna magia! Dopiero pażdziernik a ja już czuje ten świąteczny klimat! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach...jakie one ślcizne...daleko mi do twoich...i dlaczego zawsze jak tu zaglądam to ciągle wzdycham...a potem nie jestem w stanie nic pisac...to chyba szok...hi hi....śliczności!:) aż mi się chce zimy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)