29 października 2009

My Lil' Man

Zawieszka na drzwi pokoju dla małego mężczyzny :)














16 komentarzy:

  1. O! Ładna zawieszka. Chłopiec pewnie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej czaderski samochód jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co dzień coś nowego i ładniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka zawieszka! Mnie też rozbawiło autko! Superowe jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. super zawieszka!!! niby prosta, a ile pomysłów niesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna ta zawieszka! a przede wszystkim autko - pewnie mój też by takie chciał :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna zawieszka, sliczne kolorki.
    Zapraszam do mnie po odbior wyroznien

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńko!
    Zapraszam po odbiór wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, niesamowicie delikatna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszka jest śliczna, a przy okazji zapraszam po wyróżnienia :) Jesteś moim tajemnym nauczycielem wiec nie mogłam o Tobie zapomnieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mirabeelko,raz jeszcze tutaj chce podziekowac za otrzymane cuda:)Mysle ze jest to najwieksza zaplata za serce wlozone w wykonanie czegos wlasnorecznie,zobaczyc czy chociaz jak tutaj przeczytac jak bardzo obdarowany jest rad z otrzymania tego czegos:)Twoja malusia,slodka kartelunia zawisnie na mojej korkowej tablicy w nowej kuchni-musze miec na nia oko zawsze:)A Twoj blog to jedna z najmilszych rzeczy jakie czekaja na mnie w sieci:)))))
    A zawieszka.........rewelacyjna,no i to imie jak imie mojego przeukochanego dziadka;to musi byc ,,spoko" chlopaczek:))
    Raz jeszcze dziekuje:)
    p.s.hihi,pismo bardzo ladne-wsystko odczytalam bez problemu nawet adres na kopercie-Twoj,nie moj:))Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)