11 października 2009

Weekend i po weekendzie...

Czas zdecydowanie płynie zbyt szybko, a zwłaszcza jeśli spędza się go w tak miłym towarzystwie :D
Iza dzielnie robiła kartki świąteczne, a przy okazji kursik na bombki ;)  ja nadrobiłam odrobinę zaległości. Między innymi skończyłam albumik, jest bez zdjęć i jeszcze nie mogę pokazać :) :




Notes ze słonecznikami. papier stemplowany i potraktowany embossingiem na gorąco :




 

 Następnie albumik dla Natalki:










Później z rozpędu maleńkie karteczki:



Na koniec jeszcze takie drobiazgi:




Miłego wieczoru!!
Dziękuję serdecznie za gratulacje!! :*


Zapraszam do wyzwania na blogu Polki scrapują !!

16 komentarzy:

  1. :)
    Pracowity weekend Aga :)
    I dzięki za przewaletowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś kartki są bajecznie cuuuuudnościowe!!!
    z ogromną przyjemnością się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. G-E-N-I-A-L-N-E!!!!
    padłam z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  4. mistrzyni!!!!....ach....wzdycham i rozmiękam...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miło było znow oko nacieszyć:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace, jak zwykle :). Widzę, że weekend był pracowity i w dodatku w miłym i twórczym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bez wyjątku zachwycające!! I jakie tempo pracy niesamowite, jak to wszystko powstało przez weekend... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pracowity weekend miałaś i same piękności stworzyłaś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. I really love the rich colors of the first card. Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje słodkości!!!! a ta cudna różowa wstążeczka w kratkę zawsze będzie mi się z Tobą kojarzyć :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny album , czekam niecierpliwie na środek!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. :) zapraszam do mnie po wyróżnienie!

    kiciula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prace. Weekend pracowity. Mi by zajęło to trrrrochę więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne te słoneczniki:)pozdrówcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku same cudowności! Powaliła mnie ta świąteczna kartka! Skąd Ty bierzesz te pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję dziewczyny ! :*

    Fioletowe Poddasze, ale o jaką kartkę świąteczną chodzi? W tym poście takiej nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)