10 października 2009

Zakazany owoc ;)

Od wczoraj mam gościa w domu, Iza przyjechała do mnie na nocne robienie kartek świątecznych. Kto robił kartki świąteczne, ten robił, ja byłam daleka od tego ;))  Kolory owszem, nawet świąteczne, ale.... powstała kartka z motywem jabłek z moich ulubionych papierów October Afternoon :D Nie byłoby w tym nic specjalnego, gdyby nie jabłka które znajdują się na dole kartki! Pomysłodawcą jest Izunia :* przywiozła nawet dziurkacze :* efekt końcowy wywarł na mnie tak duże wrażenie, że praktycznie całą noc robiłam jabłuszka na zapas ;P











Koniecznie musiałam zrobić mini kursik, opisujący jak wykonać takie słodkie cudeńka :)

Pomysł na jabłuszka jest Izy, ja tylko pokazuje jak krok po kroku je wykonać.
Iza dziękuję! I Tobie dedykuje ten kursik :)




Potrzebne będą kartony w kolorze: czerwonym, białym oraz zielonym, dziurkacze z motywem jabłka w dwóch wielkościach oraz dziurkacz z motywem kółka.Czarny cienkopis, czarne perełki lub czarna konturówka.





Większym dziurkaczem wycinamy jabłko z czerwonego kartonu:





Mniejszym dziurkaczem wycinamy jabłuszko z białego kartonu:




Listki wycinamy kółkiem, więcej o tego typu listach pisałam TUTAJ





Następnie obcinamy w jabłuszkach ogonki. Mniejsze, białe jabłuszko przecinamy na pół i naklejamy na czerwone jabłuszko, dorysowujemy cienkopisem pestki. Gotowe!





Mam nadzieję, że kursik się przyda przy tworzeniu uroczych karteczek!
Miłej zabawy!!

12 komentarzy:

  1. mm ale apetycznie wygląda karteczka :)
    rzeczywiście jabłuszka wg Izy wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kuszący ten owoc:) pozdrówcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i jabłuszka jak żywe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!!!!!! kartka jest fantastyczna a te jabluszka urocze:D
    Dzieki za kursik:* i za pomysł Izie:D
    ściskam mooooooocno:D

    OdpowiedzUsuń
  5. very tasty apple indeed. Thank you for sharing the way you did it. really great!

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper! Nie ma to jak OWOCNA współpraca! Uściski dla Was obu!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)