21 listopada 2009

Chroniczny brak czasu....

...cierpię bardzo, bo chciałoby się coś dla siebie zrobić, dla najbliższych. Dzisiaj zanudzę Was notesami, produkcja niemalże hurtowa i prawdopodobnie to nie ostatnie notesy świąteczne. Są dostępne w galerii Pakamera ----> TUTAJ ;) Zapraszam!

Przy tej okazji, że tutaj jestem ;) Mam mały konkursik dla Was ;)
Nagroda będzie o tematyce świątecznej :D ale o nagrodach napiszę jeszcze za kilka dni. Teraz do rzeczy, ponieważ sprawa jest dość pilna ;) Otrzymałam bojowe zadanie wykonania zaproszeń na parapetówkę dla moich przyjaciół, w związku z tym jest mi potrzebny dowcipny wierszyk, rymowanka itd. Czy mogę Was prosić o pomoc?? Nowe mieszkanko otrzymali Asia, Piotrek oraz ich syn Maciek.
Mogę na Was liczyć? Z góry bardzo dziękuję!! :* ( możecie pisać w komentarzach lub na adres email widoczny z boku bloga)

Teraz kolej na moja walkę z notesami ;) :

Papier Melissy Frances Decoration, Candy Cane oraz Holly ze sklepu Scrap.com.pl








Papier Fancy Pantsz kolekcji Christmas Magic: On The Tree, Bought of Holly








Papier Bo Bunny z kolekcji St. Nick : Noel







Papier Fancy Pants z kolekcji Christmas Magic : On The Tree, Bought of Holly oraz Juletide Greeting







Papier Basic Grey kolekcja Fruitcake








Papiery to mieszkanka Fancy Pants z Melissa Frances oraz MME ;)








Ponownie Melissa Frances








I moje ukochane October Afternoon :D








Na koniec zeszyt na konkretne przepisy ;) do kompletu segregator w formacie A4 , wszystko z papierów Webster's Pages


















Udanego weekendu Wam życzę!!
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :*:*


I jeszcze na koniec nasz kochana Miśka :D


P.S.
Przepraszam, że nie biorę udziału w art- wymianie, proszę nie przysyłajcie mi maili w tej sprawie. Bardzo chętnie biorę udział we wszelkich wymianach oraz wyzwaniach, ale z własnej woli i na miarę moich możliwości czasowych. Obecnie czasu mam jak na lekarstwo, jak większość z Was przed świętami... w dodatku jedno z dzieci zachorowało :/ . Proszę o zrozumienie.

17 komentarzy:

  1. Piękna produkcja kulinarnych notatników, już by się chciało coś upichcić świątecznego :)))
    Kicia cudna ;)

    Zdrówka życzę dla Ciebie i dzieciaków:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Piękne są te Twoje notesy. Nie widać żeby Cię wena zdradziła :) Mam nadzieję, że jednak nie porzucisz scrapbookingu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och i ach brzmi banalnie. Westchnę cichutko.... I zdrówka dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rety!!!!!!! chce wszystkie!!!!:D
    cudniaste Agnieszko, cudniaste:D
    :* i zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ох ничего себе!!! Вот это сборник блокнотиков. Очень все красивое, очень-очень!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne notesy,zwłaszcza przy tym ostatnim wiosennym wymiękłam:)
    Zdróweczka Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności robisz!!!
    Ten patchwork jest fantastyczny. Życzę żeby Ci się czas rozciągnął i wena nie opuszczała.
    Pozdrawiam i zdrowia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne notatniki, baaaaardzo mi się podobają. Życzę weny i popytu:) swoją drogą zazdroszczę papierów i bindownicy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prace. Już pachnie świątecznie!
    I zdrowia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne notatniki w wersji świątecznej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty zdradzona?! to chyba mój mąż powinien poczuć się zdradzony, bo zakochałam się w Twoich notesach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale notesowy wysyp!!!
    Piękne są!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczności tworzysz
    mnie inspirując :)
    ale zaczynam więc zielonam
    a poniżej rymowanka :)
    pozdrawiam, 3dziestka

    Nadszedł czas! o matko! rety!
    by oblewać parapety!
    I podłogę by nie wyschła,
    farbę, żeby nie odprysła
    by trzymała się glazura,
    w kuchni by nie pękła rura!
    Marcin podłóg niech nie zryje,
    niech szczęśliwie tu się żyje!
    O to wszystko trza się modlić
    a następnie się upodlić :)
    Samym jednak ciężko będzie
    wypić wszystko co w tym względzie
    zakupione pozostało
    przybyć zatem raczcie! śmiało!
    Będą tańce i hulanki
    Bo to Nowe 4 Ścianki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale macie cudownego tego kociczka:*

    Agnieszko, wysłałam Ci maila.

    OdpowiedzUsuń
  15. Не знаю, понимаете ли вы по русски, поэтому попросила девочек перевести.
    Все очень и очень красиво!!

    В моем блоге вас ждут награды.

    Wszystko jest bardzo i bardzo śliczne!

    W mojim blogu czekają na pani nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace mnie zachwyciły:) są przepiekne i jak ich tutaj nie wyróżnić:)Zapraszam cię na mojego bloga po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam i będę tutaj częstym gościem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)