05 listopada 2009

Gorący embossing na akrylu?...

...dlaczego nie ;)
Bazę akrylową wykorzystałam jako zawieszki, mogą zostać służyć jako drobny upominek, dodatek do prezentu czy ozdoba choinkowa.
Przed ozdobieniem bazy akrylowej, pamiętajmy o tym aby zdjąć z niej folię ochronną, ja zapomniałam przez co pracę musiałam wykonać jeszcze raz, ale za to wiem, że embossing na gorąco wychodzi też na folii ( nie śmiać się! :p ) Akryl pod wpływem wysokiej temperatury zniekształca się, więc należy ostrożnie używać nagrzewnicy. Efekt końcowy jest świetny :) Dodatkowo zawieszki okleiłam papierem ( od tyłu) , wykorzystując do tego klej do decou. Po wyschnięciu ozdobiłam dodatkami w klimacie świątecznym, a ćwieki Latarni morskiej to kropka nad i ;)



















Nagrzany akryl, można fantazyjnie ukształtować ;)




























Materiały jakie wykorzystałam w pracy:
ćwieki Latarnia Morksa perły czekoladowe,białe oraz vintage z kryształkiem
stemple Let it Snow  
oraz dodatki różnego pochodzenia ;)

44 komentarze:

  1. Потрясающе!!!
    Не перестаю восхищаться!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! ale cudne!!!!!! piękny świąteczny klimacik!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I nic już nie powiem, bo zamknęłam się w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne! taki klimat stworzyć na takich maleństwach to dla mnie szok :P podziwiam i wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzyni !!!
    Hmm ja też zapomniałam foli zdjąć - ba jakoś zapomniałam o niej i myślałam że coś wynalazłam hehhe ubaw mąż w domu miał ze mnie ;)

    Pięknie ten emboss Ci wyszedł !!!
    Mistrzyni !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże !!! Jakie Piękne!!!!:)))Po prostu oczu nie można oderwać!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te zawieszki, co kolejna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,2 i 4 moje faworytki:)
    sliczne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękniutkie, jeszcze nie bawiłam sie akrylem, ale po obejrzeniu Twoich prac już mi ślinka cieknie :->

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga jesteś najlepsza!!!!!!!!!!!!!!!
    świete są

    OdpowiedzUsuń
  11. Wunderschön !!!!!!!!!!!!


    Lg Ulrike

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne !!! ja bym trwała w błędzie, ze baza się zniszczy pod wpływem nagrzewnicy.

    p.s. gratuluje publikacji - poprzedni post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super są Twoje prace - a te bardzo mi się podobają !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje prace są zniewalające... Jesteś prawdziwym wzorem do naśladowania:) Przy okazji gratuluję artykułu !!! I zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne! najpiekniejszy jest ten w ciemnych zieleniach z brazową wstążką, mniam :)
    Przewiduje teraz, że wszystkie dziewczyny się rzucą i bedą swoje akryle embossować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze, delikatne, subtelne i eleganckie!!!
    Agnieszka, robisz cuda na kiju ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiscie, wygladaja cudnie. Kusza, kusza.
    A taki piekny stepel, zdradzisz jakiej firmy ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam bardzo!!

    Elfik, wszystkie informacje są w poście pod zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!(krzyk) Niesamowite :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cacuszka! Oczu oderwac nie moge!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne zawieszki
    a embossing świetny - pełen profesjonalizm :)

    uwielbiam do ciebie zaglądac - podziwiac i uczyć się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne!
    Ja zrobiłam ale na maleńkich tagach akrylowych. Ale tam wchodzi jedna mała śnieżynka :(

    OdpowiedzUsuń
  23. czrodziejskie te zawieszki, tak sobie człowiek siedzi i gapi i gapi i gapi................

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne te zawieszki :) najbardziej ta brązowo-oliwkowa mi się podoba.
    Chyba skorzystam z pomysłu :)
    pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  25. Agniesia, no uśmiałam się z tego że tej folii nie zdjęłaś i na dodatek nagrzewnica po niej działalaś :) ale dla równowagi przyznaję się że nie zdjęłam folii z bloczka akrylowego do stempli i się dziwiłam dlaczego się nie kleją :)

    pomysł z zawieszkami i wykonanie cudne :) to tez doskonała kropka nad i jako bilecik do świątecznego prezentu dla najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęka mi opadła i z wrażenia zapomniałam- zapraszam serdecznie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  27. przesliczne!! obie zawieszki podbily me serce, ale w szczegolnosci ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  28. cuda, cuda, cuda!!! jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! nic więcej nie napiszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, powtarzam wszystko co już zostało napisane! Zawieszki są rewelacyjne!
    Podglądam Twój blog, chociaż sama nie scrapbokuję. Ale jak oglądam Twoje prace, mam ochotę zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowite! ;-) zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne i totalnie świąteczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Absolutnie cudne!:* Zostaw dla mnie jedną, ok? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  34. cudnie się prezentują! CUDNIEEEE!!!!!!

    a za cenne techniczne uwagi dziękuję! Tagi jeszcze u mnie leżakują, ale dzięki Tobie na pewno przyjdzie na nie pora :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. absolutnie doskonale te akrylowe zawieszki! takie magicznie swiateczne :) przepiekne! jakbym taki dostala,to juz bym nie potrzebowala zadnego innego prezentu do nich. Sa prezentem same w sobie! piekne... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zawsze piękne!


    Chciałabym, żeby Pani spojrzała na moje pierwsze kartki. Wiem, że nie są choćby w odrobinie tak piękne jak te, które mogę oglądać tutaj. Prosiłabym o kilka porad :)
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  37. czy są na sprzedaż te cudeńka?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. It's very beautiful!
    Come to me for present
    www.kolenusik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)