08 listopada 2009

Kokardka krok po kroku :)

Otrzymałam tak dużą ilość emaili z zapytaniem w jaki sposób wiążę kokardki, że zdecydowałam się pokazać :) Niektórym może się wydawać to banalnie proste, dla innych jest to nie lada problem.
Mam nadzieję, że zdjęcia krok po kroku dość jasno pokazują moje zmagania ze wstążką ;) Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie w komentarzach, chętnie na nie odpowiem.
Z góry przepraszam za moje brudne od tuszu palce, kursik zrobiłam spontanicznie w czasie kiedy robiłam inne kursy dla portalu Mamy Pomysł..






odmierzamy na palcach, dwie równe długości wstążki


krzyżujemy  i przekładamy jedną z nich przez powstałą pętlę


następnie delikatnie zaciągamy, nie za mocno


 prawie zawsze pętelki kokardki są nie równe


dzięki temu, że nie zaciągnęliśmy zbyt mocno supełka, możemy teraz uregulować wielkość kokardek, jednocześnie formujemy ładny supeł


teraz, równocześnie pociągając za obydwie pętelki kokardy zaciągamy supeł


Obcinamy końcówki po skosie, nie będą się dzięki temu strzępić.
Nigdy nie przypalam wstążek, wystrzępione wstążki podczas używania ozdobionego przedmiotu dodają mu uroku :) Nigdy też nie odcinam określonej długości wstążki aby zawiązać kokardę,
gotową kokardę odcinam od wstążki, jeśli kokarda się nie uda, wiążę ja od nowa bez obawy,
że wstążka się wystrzępi i będzie bezużyteczna.






Serdecznie dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod akrylowymi zawieszkami!! :*:*:*

Wykonałam jeszcze jedną, na której pokazałam wykonanie krok po kroku.
Mam nadzieję, że niedługo kursik ukaże się na portalu Mamy Pomysł :)



Dziękuje również za przyznane mi wyróżnienia!! :*
Miłego niedzielnego popołudnia!!

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za pokazanie sposobu na kokardki - miałam z tym problem ;)

    Zawieszka jest najpiękniejsza ze wszystkich, jakie kiedykowiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No zdolna z Ciebie Kobietka, Mirabeelko, zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos dla mnie to zawsze problem zawiązać ładnie kokardkę :)

    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zawieszkowy kursik, prześliczne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dziękuję za kursik =] Bardzo przydatna rzecz...

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo za ten kursik-tego mi właśnie brakowało!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję za pomoc:) Teraz wiem jak w łatwy sposób zrobić słodką kokardkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.obmenkurs.ru/ Мониторинг обменных пунктов.
    Обмен валют в любых направлениях. Только лучшие курсы обмена!

    http://www.knigman.obmenkurs.ru/ -универсальный интернет-магазин с мгновенной доставкой и оплатой.
    Программы,книги,цифровые товары,скрипты,эксклюзивные товары.
    Партнерская программа и агентский магазин. Обменный пункт.

    http://www.plati.obmenkurs.ru/ -это Торговая площадка с мгновенной доставкой товара.
    Все для игр world of warcraft lineage eve online aion. Ваучеры Skype.

    http://web.obmenkurs.ru Автоматический обмен электронных валют webmoney - выгодный курс обмена WMZ WME WMU WMR WMB WMY.
    Обменный пункт электронных валют. Обмен WMZ WME WMU WMR и других электронных денег webmoney.
    Всегда выгодные курсы обмена wmz, wme, wmu, wmr, wmb, wmy и других wm.

    http://baxoshop.ru/ Магазин цифровых товаровгде есть:товары,
    null, продавцы, заработать, заработать webmoney, wmz, цифровые товары, электронные книги,
    програмное обеспечение, ПИН-коды, PIN, рекламные места

    http://warezsale.ru/ WarezSale.ru - Закрытый клуб любителей эксклюзивного вареза со всей сети.
    Файловый warez-архив c самыми свежими и рабочими версиями популярных программ и скриптов (nulled, cracked) для поискового продвижения,
    seo оптимизации, раскрутки сайта. Уникальные скрипты, web-шаблоны и базы каталогов всегда доступны для скачивания.

    OdpowiedzUsuń
  9. Спасибо за Ваш труд!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting article. It helps me a lot.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)