04 listopada 2009

...stało się...napisali o mnie ;)

Doczekałam się dnia kiedy to listonosz zapukał do moich drzwi i wręczył mi dłuuugo wyczekiwaną przesyłkę z Rosji, zawierającą egzemplarze wydania specjalnego "Scrap Info", dla którego jako gość  numeru udzieliłam wywiadu. Czasopismo ukazało się we wrześniu, dzisiaj otrzymałam zgodę na publikację prac :)
W wywiadzie opowiedziałam o sobie, w jaki sposób zaczęła się moja przygoda ze scrapbookingiem, jakie są moje ulubione techniki, materiały, kiedy najchętniej pracuję. Zapytano mnie również o scrapbooking w Polsce :)W jaki sposób się rozwija, kim są najczęściej osoby które się nim interesują, czy mamy sklepy z materiałami i swoich producentów...

Bardzo dziękuję Anastazji oraz Oldze!! 
Całemu zespołowi Scrap Info gratuluje wspaniałego czasopisma oraz życzę wielu sukcesów i powodzenia!

Z całego serca dziękuję wszystkim Pstryczkom, od których to wszystko się zaczęło!
Beatce za użyczenie zdjęcia do pracy o tematyce ślubnej :*!
Karoli i wszystkim wtajemniczonym za wsparcie i doping :*!
Oraz Wam wszystkim tutaj zaglądającym, a przede wszystkim osobom które zostawiają komentarze :* same wiecie jak one działają dopingująco ;)










Ramka na bazie albumowej ze Scrapińca, papiery Cosmo Cricket Girl Friday, kwiaty prima, ćwieki kryształkowe Latarnia Morska, ćwieki z serduszkami Buttons Galore, Rubons Simplicity Fancy Pants








Ramka również na bazie albumowej połączonej z bazą nawiasową wszystko ze Scrapińca, papier Cosmo Cricket Lil' Man ze sklepu scrap.com.pl , Rubons Creative Imaginations







I scrap ze zdjęciem ślubnym Beaty i Adama :)
Papier Cosmo Cricket z kolekcji Everafter, kwiaty Prima, rubonsy Fancy Pants oraz Creative imaginations, Steple Fancy Pants, perełki oraz krople , ćwiek Damask Latarni Morskiej









P.S.
Z okazji tej publikacji oraz 200 000 na liczniku mam cukierki do rozdania ;)
Jeden egzemplarz czasopisma "Scrap-Info" plus niespodzianka, którą pokażę zanim upłynie termin Candy


Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem :)
Termin losowania 29 listopada

Pozdrowienia z mroźnego Szczecina ! Spadł pierwszy śnieg!

112 komentarzy:

  1. Ogromne gratulacje! Artykuł wygląda imponująco, a pokazane w nim prace są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga!!! PIĘKNIE - TO JUŻ WIESZ!! gratulacje!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo serdecznie gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!
    Szkoda tylko że nie możesz opublikowac tego wywiadu po polsku :) ja po rosyjsku nierozumiajet niet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OGROMNE GRATULACJE . A w Polsce można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z całego serca :)))
    Twoje prace są inspiracją dla wielu osób i dla mnie również:*

    OdpowiedzUsuń
  7. OGROMNE GRATULACJE . A w Polsce można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE!!!!!!!!!!!
    Super!
    Oczywiście chętna jestem na te cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje!!!!!!!!!!!!:D
    Ściskam mooooooooocno:D i cieszę się baaaaaaardzo:D
    Prace są zarąbiste!!!!!!!!!!!:D

    buźka:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko , serdecznie gratuluję Ci udzielenia wywiadu;) Niedługo będziesz znana na całym świecie;* Musiałam poprosić mamę, by znalazła mi na okładce i przeczytała, gdzie o Tobie napisali;) Właśnie, może nam napiszesz po polsku co tam napisałaś ;* Mojej mamie przetlumaczenie zajełoby za duzo czasu;)haha;)Prace , które wykonałaś są rewelacyjne! ślubny scrap jest cudowny;) Zyskałaś uznanie mojej mamy równiez;d Serdeczne pozdrowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !!! Piękne prace, zachwycam się nieustannie i czerpię inspiracje, przyznaję czasem podkradam pomysły :)
    pozdrawiam ciepło i chętnie stanę w kolejce po gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja się zapisuję a co do gazetki to gratuluję nalezalo ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratualcje!! Widze, ze docenili kilka naszych polskich stron. Super!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam bardzo za gratulacje :*
    Niestety w Polsce nie można kupić tego czasopisma. Niestety nie otrzymałam zgody na publikację treści wywiadu w j. polskim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! A prace są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję z całego serca! Uznanie jak najbardziej należne, bo i skrapy przecudne :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!!
    Jejku, to w Rosji mają swoją gazetkę scrapową???? Dlaczego my jeszcze nie mamy???? :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Superrrrrrrrrrrrrrrr!
    Cieszę się razem z Panią:)
    Gratulacje:)
    U mnie na Dolnym Śląsku też wietrznie i śnieżnie zaczyna się robić

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaaaaaaaaaaa GRATULUJE :* jestem dumna, że Ci się udało! gdybym tylko znała rosyjski :( Twoje prace to ogromna inspiracja dla mnie :))) dziękuje Ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana gratulacje!!! Trza teraz odkurzyć słownik polsko - rosyjski i przypomnieć sobie co nieco :))
    Jak to się mówi: NALEŻAŁO CI SIĘ!
    :))
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Поздравляю!!! Интересно будет почитать :)) Congratulations!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Kurcze, mamy scraperki niegorsze od zagranicznych, a gazetki się doczekać polskiej nie możemy... Chała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko gratuluje i jestem pewna ze to nie ostatni sukces! Zycze Ci ich jeszcze wielu!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dłuższego czasu zaglądam do Ciebie i podziwiam za optymizm i jasność, magiczną poświatę w Twoich pracach. GRATULUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdeczne gratulacje,szkoda ,że takich czasopism nie ma u nas w Polsce...zapisuję się na cukieraski :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielkie i szczere gratulacje!!!!
    Byłaś jedną z dwóch skraperek ( druga też Agnieszka)dzięki którym zaczęła się moja pasja.
    I oczywiście poczytałabym , więc się zapisuję
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję !!!!
    To jest dla Ciebie zapewne ogromna radość !!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wpisuję się i ja z gratulacjami i oczywiscie liczę na wylosowanie :)

    29.11 to dzień urodzin mojego męża Bartka więc może się szczęście uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. łał...gratulacje!!:)...to co tworzysz...ach...dech zapiera!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie gratuluje artykułu :D Przyznam się, że nie dziwi mnie to, że napisali akurat o Pani/Tobie, ponieważ tworzysz bardzo inspirujące prace na światowym poziomie - nieziemsko piękne, dokładne i estetyczne. Twoje scrap'y są jedne z najładniejszych jakie widziałam i dla wielu dziewczyn (mnie również) stanowią inspirację :)
    i tak jak pisała wcześniej Nulka - należało Ci się :]

    Bardzo się cieszę i jestem dumna, że taki pozytywny wizerunek pokazujemy za granicą :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję z całego serca:))Prace jak zawsze urzekajaco piękne i dopracowane w 100%.Pozdrowienia dla Ciebie i dzieciaczków:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje, zapisuję się w kolejkę po cukierasy.
    Chciałam jeszcze powiedzieć, że mi się ten śnieg podoba i jakoś tak świątecznie się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje! Koham tvoje pracy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje, ale wyróżnienie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. oj tak nalezalo sie !!!!! Gratuluje szczerze, ale musialas dreszcza dostac i chyba Cie roznosilo po calym domu co ??? Fantastycznie, oby jak najwiecej publikacji takich.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję:-)
    Żałuję, że nie mogę przeczytać - wiem, że to bukwy i nic poza tym ;-)
    No i przyłączam sie do grona ubolewających nad brakiem "branżowego" POLSKIEGO czasopisma!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze raz WIELKIE GRATULACJE KOCHANA! Tak się cieszę, że wreszcie możesz upublicznić tą wspaniałą wiadomość! Jestem z Ciebie taka dumna! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Brawo! Wielkie gratulacje :) prace śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje, gratulacje!!!!!!!!! Wiesz, że jesteś inspiracją dla wielu (w tym dla mnie oczywiście też:)), po prostu jesteś WIELKA!!!!
    A "ruski" chętnie sobie odkurzę, coś tam panimajet jeścio:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Serdeczne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też z miasta na "Sz" -amotuły zasypalo nas oj tak! a co do wyróżnienia wywiadem w piśmie branżowym- w pełni zasłużone! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  42. gratuoluję i wyrażam ogromną chęć poczytania po rosyjsku :))) !!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. najszczersze gratulacje!!!!
    podpisano wierna fanka Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  44. GRATULACJE!!!!! TO pięknie!
    I ja dopisuję się do Candy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Niewątpliwie jest t opowsód do dumy ;-) Gratuluję!
    .matka.

    OdpowiedzUsuń
  46. ..oj, powód oczywiście miało być
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Również serdecznie gratuluję! Prace są naprawdę przepiękne :).

    OdpowiedzUsuń
  48. Wielkie gratulacje!!! Życzę wielu takich sukcesów:D Bo na pewno to nie będzie ostatni:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Agnieszko gratuluję z całego serca :) w sumie to sobie zasłuzyłaś na takie wyróżnienie :) Twoje prace na to zasługują :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Congratulations this is well deserved I should say all us scrappy friends are so proud. Hugs Sue xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję Ci bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szczerze gratuluję :-) Zasłużyłaś na to wyróżnienie swoimi pięknymi pracami :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mirabeelko, bardzo mocno gratuluję. I wcale się nie dziwię, piękne jest to, co tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  54. Aga gratuluję całym serduchem, duma mnie przepełnia, że doceniają Cię nie tylko w Polsce. Bardzo się ciesze razem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje! jesteś moim mistrzem, uwielbiam Twoje prace i nie dziwi mnie, że zaproszono Cię do rozmowy. Jesteś bardzoooo dobraaaa w tym co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Serdecznie gratuluję!!! I mam nadzieję, ze kiedyś będzie takie pismo w naszym języku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje! Ja również chciałabym, aby takie pismo ukazywało sie i w naszym języku.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jako pstryczek gratuluje ;))))

    OdpowiedzUsuń
  59. Serdecznie gratuluję! Prace prześliczne:)Brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  60. Beautiful work!! Congratulations.

    OdpowiedzUsuń
  61. Serdeczne gratulacje !!!
    Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję!!! Prace jak zawsze piękne i inspirujące. Twój blog jest jednym z nielicznych odwiedzanych przeze mnie codziennie. Miło popatrzeć na te wszystkie cudeńka przez Ciebie tworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje! Ja to się wcale nie dziwię,że napisali... W końcu mieli o kim!:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Noo kochana, piękną reklamę zrobiłaś polskim sklepom i producentom ! Dziękuję Ci bardzo :*

    I gratuluję tego artykułu ! Zrób powiększenie całości, pliss... Chciałabym się posiłować z cyrylicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. gratulacje!miec TAKĄ przedstawicielke na świecie to duma dla nas :)naprawdę bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Inspirujesz nas, inspirujesz zagranicę... Gratulować i dalszej weny życzyć:))

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję!!!!!!!!! I ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. GRATULACJE !!! fajnie było by przeczytać wywiad, może jakieś tłumaczonko :)

    OdpowiedzUsuń
  69. gratulacje sławna kobitko.
    Gazetką chętnie bym się zaopiekowała,
    więc zgłaszam się do zabawy

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Twoje prace zasługują na takie wyróżnienie.Przyłączam się do gratulacji.
    Na szczęście pogoda w Szczecinie już się poprawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Serdeczne gratulacje! No i jak tu nie być dumną z polskich scraperek?
    Pozdrawiam.

    Gonek

    OdpowiedzUsuń
  72. o matko jedyna, coś ty tam nawypisywała że nie masz zgody na publikację w j. polskim?! :))))

    OdpowiedzUsuń
  73. wow! super nowina!!!! Gratuluję w pełni zasłużonego sukcesu!!!!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  74. Studio Scrapbookingu - moe vdohnovenie!
    Popytayu shastya/
    Ya iz Ukrainy

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję serdecznie!!! I przede wszystkim podziwiam za talent!

    OdpowiedzUsuń
  76. Ależ cudownie!!!! Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję :D Teraz posypią się zamówienia ze wschodu? :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Ogromne gratulacje ! To fantastycznie że Twoje cudne prace zostały docenione w tej formie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Przyłączam się do gratulacji!
    Pozdziwiam wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję wyróżnienia :) Sama bardzo chętnie podglądam Twoje prace, bo przecież od Twojego blogu wszystko u mnie się zaczęło :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam i gratuluję serdecznie!!! Ja też wpisuję sie na liste, bo Twoje prace podglądam już od dawna i baaaaaaaaaaaaardzo bardzo mi się podobują. ;)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  82. Moje gratulacje i ustawiam się w mega wielkiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratulacje i ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratulacje!
    Popytayu shastya. Ya iz Ukrainy

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję! :)
    I zapisuję się na cukieraski. Niedawno zaczęłam uczyć się rosyjskiego, więc chętnie bym sobie poczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratulacje! Szkoda, że nie znam rosyjskiego:(
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te pyszności:)
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia http://kasmatka.blox.pl/2009/11/Moja-Mama-to-prawdziwa-czarodziejka.html

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja się dopisuję:)też bym tak chciała...gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratulacje! No proszę nawet w Rosji mają gazetkę scrapową :) Szkoda ,że po polsku przeczytać nie można - przynajmniej zdjęcia ładne można pooglądać. Artykuł godny zazdroszczenia :) Chętnie bym z bliska pooglądała, więc i do kolejki się ustawiam grzecznie.

    OdpowiedzUsuń
  89. С удовольствием читаю Ваш блог и проздравляю с публикацией!

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratulacje z okazji tego wydarzenia!
    Twoje pracy super!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Поздравляю вас!! Давно мечтаю читать журнал Скрап-Инфо но совсем нет возможность купить его! :( Надеюсь повезет в этом розыгрыше... Разместила ссылку на конфетку на боковой панели моего блога!

    Виктория

    OdpowiedzUsuń
  92. Ваши работы вдохновляют!!! Спасибо за шанс выиграть потрясающую конфету!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. Отличная конфетка! Мечтаю о таком журнале;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Mirabeel I in year one in love in your works. Constantly I ladle inspiration ! Enormous thank you for it!
    http://dol4i.blogspot.com/2009/11/blog-post_22.html

    OdpowiedzUsuń
  95. gratuluję! szkoda, że nie znam rosyjskiego ;) ale spróbuję się nauczyć na wszelki wypadek.:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  96. przede wszystkim gratulacje agnieszko, to na pewno dla ciebie małe-wielkie wyróżnienie :P
    pozdrawiam ciepło i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratulacje! Artykuł super, szkoda, że w Polsce nie ma czasopisma poświęconego scrapowi. Twoje prace są śliczne!!!
    Aga730

    OdpowiedzUsuń
  98. Zdążyłam?;]
    Gratulacje wielkie! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)