01 grudnia 2009

Live your life with grace ...

Mini albumik dla mojej kochanej córeczki Alicji, wiecznie roześmianej, rozśpiewanej i tańczącej ;)
Do wykonania albumu wykorzystałam karty zniszczonej już książeczki dla dzieci w połączeniu z bazą akrylową Latarni Morskiej. Do tego papiery Webster's Pages Magical Wishes, Nature's oraz Sweet Life, naklejki Webster's Pages Nature's Storybook, ćwieki Vintage Latarnia Morska oraz kwiaty Latarnia Morska zestaw Rozważny.


























P.S.
Mało mnie ostatnio na blogu, ale juz niedługo będę mogła to nadrobić :) Dziękuję wszystkim za emaile,wiadomości na gg oraz komentarze!! :*
29 listopada miało odbyć się losowanie rosyjskiej gazety ScrapInfo i odbyło się, oto wynik:


Strawberry gratuluję!! Czekam na adres ;)

Słonecznego popołudnia Wszystkim tutaj zaglądającym życzę!!

24 komentarze:

  1. Śliczny, radosny i pozytywny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bardzo radosny, kolorowy...idę dalej go podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski ten albumik, dynamiczny, wesoły no i z cudnymi papierami websters pages :-> lovly

    OdpowiedzUsuń
  4. mega pozytywny i pełen energii, super

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny albumik :) mega radosny i energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, jaki sliczny!!! teraz widze, ze te przezroczyste przekladki moga dodac dziewczecej lekkosci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Albumik prześliczny. Ogromnie mi się podoba :D.

    I super pomysł połączenia baz.

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja jak zwykle nie miałam szczęścia w losowaniu!!!! wrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny albumik, bardzo radosny i dziewczecy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pozytywny albumik! Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Energetyczny i taki wesoły, śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaaaaaaaaa dostane gazetkę!!! bardzo dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny album, mieć taką mamę to skarb:)
    Strawberry gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudny, po prostu cudny! Taki radosny i soczysty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zupełnie inny od standardowych bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam po odbiór wyróżnień! :-)
    http://ringsofdreams.blogspot.com/2009/12/niespodzianka-wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny! Nie mam pojęcia, jak takie cudo się robi, ale normalnie zazdraszczam talentu! ;-D Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  18. this is so beautiful memory. keep scrapbooking because u make miracles.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wunderful project!!Awesome...
    Greetings
    Jenni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)